it hurts sooooooo bad

Min hud är brunnen och rödare än alla tomater i hela världen! Och det kan jag säga er också att det gör såinihelvetesjävlaaapont!!!! Jag sitter på jobbet och måste gå runt och i/ur bilar, böja mg ner och sträcka mig efter saker m.m. och det enda som inte gör ont på min kropp är ansiktet. Kul? Inte det minsta! Har knappt sovit inatt för att tårarna vart på väg ut och smärtan är värre än något annat (okej, nu kanske jag överdrev litegrann men det är smärta med på annat sätt också så det är ingen överdrift eg).. Men det känns på nåt konstigt sätt lite lite bra ändå för jag Vet att Efter det onda så kommer jag bli brun! :D Wohooooo!

Sitter kvar på jobbet i ca 1 timma till, sen ska jag ev till S och hälsa på och sen ska jag hem och kolla på film i min lilla läghenhet. Sen är det faktiskt bara 2 jobbkvällar kvar och sen är jag ledig i hela 3 dagar :) Torsdag blir det städa, tvätta, putsa fönster och laga mat, fredag ska jag ev träffa min M för en fika och lördag på dagen vet jag inte än men på kvällen blir det GJ med S! Så jävla näzz och jag ska dansa som en toka för nu har jag inte fått göra det på superlänge så det är dags! Dansande Janet = Glad Janet! :)

Nu ska jag väl skynda på lite så jag hinner med det sista som ska göras innan hemgång, jag kanske bloggar lite mer sen också vi får se om datorn därhemma vill starta eller inte idag ;)
Kramkalas

Kommentarer
Postat av: Mija

Hej lilla brända grisen! :D

Jag blev fan inte bränd i lördags, bara på ett litet ställe på ryggen, där jag missat att smörja. Haha!

Men får ju lite sol när jag står och spänner muklerna utanför huset varje kväll. ;)

Jag har seriöst ont i mina händer, ryckte upp 4 bautabuskar igår, på ytterdörrsidan.

Men vi får ju se vad vi hittar på på fredag, du är ledig såg jag? Då kanske jag kan svänga förbi dig innan jag åker hem isåfall.

Puss du, ha en bra dag!

2010-07-06 @ 09:32:31
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0