"i love u sister from another mr"

De raderna fick mig på så otroligt bra humör häromdagen, min "brorsa" i Marre är finast. Söta, söta H! <3 Kommer ihåg när jag träffade han och dumfan (som är hans brorsa) första gången för 5 år sen.. Jag var i marmaris med R och AG och så skulle jag gå till telefonkiosken som låg precis nerför gatan vid vårt hotell för att ringa min pappa, och när jag går förbi baren längst ner så hör jag bara nån som ropar och har sig. Som de flesta brukar. Jag la väl inte så stor energi på det då utan jag ringde mitt samtal och sen när jag skulle gå tillbaka så kollade jag bara lite snabbt, och det var då jag såg dumfan första gången. Kändes som att han såg rakt igenom mig och jag både blev generad och höll på att tappa balansen. Haha, fjant- Janet AB! :D Han stod iaf i baren och H stod precis vid "ingången"  så jag började att prata med H och tyckte att han verkade jättego och inte alls så på som många andra kan vara, dumfan däremot stod i baren och stirrade och ville att jag skulle komma och prata med han också men den gången kommer jag ihåg att jag visste att jag inte skulle klara av det utan att bli helt hysteriskt generad och ev falla ihop.. Han är eg inte världens snyggaste och jag tyckte inte det då heller, men han är som en magnet för mig och redan då insåg jag ju att det var kört, jag insåg bara inte Hur kört det var just då.. Hur som haver, jag kommer ihåg första mötet med bröderna och jag blev jätte tight med H redan då och jag är så otroligt glad över att fortfande ha honom i mitt liv. Han är min extrabrorsa och han ställer verkligen upp på mig när vi är där till 1000% (ja annars också försöker han ju det förståss men det är ju en bit mellan sve och turkiet) och han gör mer eller mindre allt för att jag ska ha det bra och vara lycklig, han är dessutom Alltid på min sida när jag bråkar med dumfan ;) Haha, finaste bror från en annan mor.

Sitter ju i kuren idag också och jag har nu EN bil kvar som ska komma in medans jag sitter här. Sitter här till 22 idag också så det kan ju bli spännane det här. Eller så inte...
Vill hellre vara hemma och organisera i min garderob, vika om allt, organisera i färger och hänga om de kläder som jag inte tycker ska hänga som de gör nu. Vill byta ut skorna som jag har framme på hyllor också så att det blir lite nytt i dem. Men icket idag iaf för efter jobbet ska jag hem till mamma och pappa och sova där inatt och jag flyttar inte hem igen förrens på fredag. Tror jag iaf, kanske åker hem på torsdag efter jobbet men har inte bestämt mig för nåt än.. 

Bjussar på en bild på mig och min brorsa i turreland. Kanske inte den finaste, men jag bjuder på den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0