friday im in love

Helt fantastisk och underbar dag idag! Vaknade hos mamma och pappa, åt frulle med min mamma och sen satte jag igång att laga maten jag skulle ta med mig till min E´s födelsedagskalas. Gjorde i odning oss och åkte dit och sen kom resten av familjen och släkten också, de bjöd på libanesisk buffé (med en touch av jugge som jag gjort då och som Alla älskade btw- yaay), tårta och massa bakat. Vi åt, busade med mina småtjejer, snackade massor om allt och inget och pussades på min lilla söta kusindotter K som är hela 1 månad och 4 dagar idag. Faster har 3 supersöta tjejer!
Kom iaf hem och sen kom AG m. pojkvän över en snabbis och nu har jag bara suttit på facebook och pillat med massa bilder som jag var tvungen att föra över från min iphone. Det tar ju sin lilla tid med den här datorn.. Finaste pappan tänkte dock ge bort sin lilla bärbara idag men jag klarar mig med den lilla jag har tills jag köper ny, men det var sjukt gulligt av han att erbjuda sig och med tanke på hur trött min dator börjar bli så funderar jag på att kanske låna hans iaf. Får se.. Imorron blir det kvälls/nattfika på cafe60 m. S och ev. Trickie, foton kommer efter det för imorron Ska jag ha med mig kameran, jag tar alldeles för lite kort. Dagen har jag inget bestömt på än dock men det får nog blli tvättstuga och städning så att det är jätterent här igen :)

Bjuder på lite bilder från dagen på mig och mina fina småtjejer :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ha ha white trash for life!

2010-07-17 @ 18:05:20
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0