Every week and minute, I sit here thinkin´ of you

Idag har jag verkligen bara hängt och tagit det lugnt och det har vart sjukt skönt. Vaknade sent och förflyttade mig till soffan för frulle och halvslumrande till tvn sen vid 15-tiden ringde S och var på  väg hem från jobbet så då duschade jag och klädde på mig, sen hämtade jag upp henne och vi drog till willys för att handla. Åkte hem till henne och lagade mat och hängde och snackade skit, sen ringde jag T och vi drog in till stan för att fika med honom på café 60. Problemet är bara att den killen Inte kan klockan för fem öre och vi väntade i nästan 2 timmar på honom, men vi fick en liten egen fika först på det sättet jag och S så det var lunkan ändå ;)
Hade tänkt att min turre skulle vara online nu eg för han brukar komma nu efter jobbet men han bor ju med två andra killar som vill åt internet ibland så jag antar att han kanske inte kan komma inatt, men vi pratade idag på dagen mendans han var hemma en sväng så det går bra. Pratade med han igår natt också btw och då berättade han att två engelska tjejer hade velat ha med honom till barstreet men att han berättat om mig och de hade blivit jättechockade för att en kille han jobbar med hade sagt att han var singel.. Haha, jag sa åt han att hota den killen med S ;) Gulligt av han att berätta det, men av nån anledning blev jag lite svartsjuk. Konstigt eg med tanke på hur jag ser det och jag vet att vi inte kommer kunna fortsätta ha ett förhållande sen, men fram tills jag åker och medans jag är där så är han min och när jag inte är där så lär jag väl få fortsätta vara svartis.. Psykstina ab. Jag blir så less på mig själv ibland.. Men jag visade iaf inte att jag blev svartsjuk och det är ju alltid nåt :)

Imorron är det bara 33 dagar kvar tills vi åker!!! Har redan i sann Marmaris-psykotisk anda fixat i min garderob och hängt alla kläder som ska med till marmaris på en liten egen sida, hahaha, snacka om att världen snurrar för en enda sak just nu! Men jag längtar så mkt så jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag önskar att man kunde få somna och vakna typ dagen innan så att tiden går Jättefort fram tills man åker :D Jag vill skriva listor och packa nu! Ååååh jag vill till barstreet och använda mina nya Grymma silverskor, jag vill gå ut och bara dansa till all grym musik och byta klubb när det är en dålig låt och jag vill höra alla säga "excuse me". Jag vill gå till Lostboys och kramas med min brorsa, kolla om alla på Maymi är kvar (låtsaspappan is The Shit), gå förbi olyckan och alla på lilla resebyrån och hälsa på grabbarna på Mert och de på Always. Jag vill gå in på Migros och handla frulle och kolla på alla roliga sorters grejer de har när man är utomlands, jag vill sitta på balkongen med en drink och massa bra musik. Jag vill sova siesta i ett rum med AC och sen vakna för att göra mig iordning och gå ut och äta och kolla på folk för att sen ta några drinkar och fortsätta ut i natten. Jag vill träffa Zeki och pussa och krama på han och jag vill träffa hans roomies B och R och sitta hemma hos dem och snacka skit. Jag vill ha värme och ligga på stranden och läsa för att sen halvslumra och höra ljudet från alla barers musik och vågorna... Jag vill helt enkelt åka till Marmaris och leva livet! Hoppashoppashoppashoppashhoppas att de här 33 dagarna flyger förbi så att jag kan get going snart!
Men jag har några pit-stops igen som tur e: 1a augusti kommer kussen hem, 6e fyller jag år och ska fira med familj, 7e kommer mina tjejer över på firande med mat och tårta hemma hos mig, 18 fyller kussen år och sen den 20e drar jag! :D Veckan som kommer sitter jag dessutom i återlämningen kväll mån-tor sen är jag ledig fredag-lördag och jobbar kväll på kontoret på söndan så denna vecka bör gå ganska snabbt iaf.. Man kan ju hoppas att det blir en relativt lugn vecka också på jobbet med tanke på förra veckans galenskaper.

Glömde btw kameran hemma idag såklart, men S tog kort med mobilen så här kommer några kort från kvällen iaf.

Ja och eftersom jag inte kan sluta tänka/prata/blogga om marmaris så kommer några såna också ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, Märsta är ju sjukt bra :)

Men vi hade det jätte trevligt.

Vilka fina bilder ifrån Marmaris förresten.

2010-07-18 @ 20:42:06
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0