.........

Det finns inget att säga, känna, tycka eller tänka idag. Idag är jag tomhet. Vaknade och hade gråtit sönder huvudkudden under de få timmar jag sov och när jag väl var vaken och vattenverket rann så fick jag knappt stopp på det, så det blev en rejäl urladdning. Gråter faktiskt inte över zeki alls, visst det är tråkigt att vi inte ens kommer vara vänner, speciellt eftersom jag älskar R och B som han bor med, men det jag verkligen har legat och gråtit över är dumfan. Igår när vi pratade så insåg jag hur jävla mkt jag älskar honom och saknar honom och nu har jag kommit till den punkten att det gör ont i varenda nervcell i hela kroppen och saknaden äter upp mig inifrån och ut.. Det gick så jävla bra när vi inte pratade och jag var såååå inställd på att inte träffa honom på det sättet men frågan är med handen på hjärtat såhär i efterhand hur det hade gått eg, och det var lika bra att zeki var ett jävla ass mot mig och inte tvärtom. Men i år så är det jag och dumfan igen och jag vet inte hur jag kommer klara avskedet den här gången men jag vet att han och jag är speciellt och jag vet hur mkt han kommer kämpa för att göra mig glad i år. Bara för att han vet att det är slut med zek och för att han är rädd att vi inte ska ses så kommer han förmodligen att vara sjukligt underbar och bara det faktum att han är villig att följa med till barstreet är stort för dit har jag bara lyckats få med honom en gång. Fanfanfan. Jag vill inte vara kär i en man som jag vet att jag aldrg kommer att kunna få ha i mitt liv och jag önskar ibland att vi aldrig hade mötts. Men samtidigt så är jag sjukt tacksam att vi gjorde det för jag trodde aldrig att jag skulle kunna känna såhär för en annan människa. Nej idag är jag ledsen och sorgsen och jag vill inget hellre än att ligga i sängen och sova under täcket och låtsas som att världen inte exsisterar.
Men nu är jag på jobbet och det är bara att fortsätta bita ihop de få timmar som är kvar..
Återkommer med ett (förhoppningsvis) muntrare inlägg nån annan dag...


Jag och dumfan (Tahsin) 2009.

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Åt helvete me allt ihop!

2010-07-23 @ 00:26:30
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0