en snabbis

Nu är det Äntligen fredag! Solen skiner igen och vi kommer att vara 3st ute i kuren idag så det borde inte vara alltför hektiskt på jobbet heller och det gillas! Ska ha en upplärning men killen är cool och verkar duktig så det ska nog gå bra..
Efter jobbet blir det iaf att åka hem till mamma och pappa och lämna tillbaks filmen som jag lånade av mitt pappegull och sen ska jag, S och kanske E på Eclipse i kista C och då ska vi passa på att äta lite med Ag som är där och klipper sig :) Underbara fredag som kommer följas av en underbarare lördag i skärgården med tjejerna och sen ev en nattfika med Generalen, Bulgaren och Turken inne i stan, mina grabbar is the shit!
Söndagen planerar jag dock att endast spendera på soffan och inta vilo-mode, men det kan hända att det blir en picknick i solen ist, man måste ju som sagt försöka grunda lite innan Turkiet.

Nu ska jag dock ta mitt kaffe och min korsordstidning och sätta mig i solen och invänta kunder och arbetskollegor, hoppas att ni alla får en helt fantastisk fredag! <3

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha du får börja hänga me mig o mina kompisar,vi tröttnar aldrig på marmaristjat! :D



Okeii,men d e bara hoppas på att ni lyckas bättre denna gång.

Ibland e saker bara inte menat,fel tid o fel alltihop.



Jo jag o kompis har kontakt,men d händer en hel del grejer där så jag har tröttnat någon sjukt på honom.

Vi e vänner nu o jag kommer hålla d på den nivån.

Den killen vet varken in eller ut så d e ju som en jävla berg-o-dalbana o ha honom i sitt liv.

Och ja,d e honom jag mår dåligt över.

2010-07-02 @ 23:40:29
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0