´cus im leaving on a jetplane!

Ibland slår det mig att jag verkligen åker Snart! Helt otroligt och jag kan knappt fatta det själv, även om jag pratar om det och tänker på det 24/7 så fattar jag det inte helt iaf.. Men just nu i precis denna stund slog det mig att snart är jag där! Snart sitter jag på transferbussen och ser alla bekanta hus längs med landsvägen, komer uppifrån kullen och ser hur marmaris brer ut sig, kommer till hotellet och kollar in rummet och balkongen. Letar uppe en supermarket att handla hem lite på, sveper in att man verkligen har kommit fram och hjärtat rusar i kroppen! Shit jag är där SÅ snart. Fatta att jag snart kommer få krypa in i famnen på bästaste dumfan ever och få känna hans andedräkt mot min nacke samtidigt som han mumlar saker som jag inte hör ett skit av för att han pratar i huden på mig. Fatta att jag kommer få sitta på Lostboys hos honom och min brorsa och snacka skit och bara mysa! Fatta att jag kommer ligga på stranden och pressa och bada massor och somna till ljudet av människor blandat med alla vågor. Fatta Att jag ska ÄGA barstreet! Oh my freaking God. Snart är jag där!!!!!!

Halleluja! Nu ska jag sitta här och bara dumle av lycka! <3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0