because ur gorgeous, i´ll do anything for u!

Idag har vart lite mysig faktiskt, pratade med Zeki igår efter jobbet och vi är numera sams igen och det känns bra, eller som han sa igår: "it´s ok askim, everyone has problems sometimes its life. Our problem just is little bigger because u r there and im here, but when u come here we can fight like normal people".
Haha, schysst inställning han har till att vi Ska bråka när jag kommer! ;)
Men som sagt så har idag vart bra, jag vaknade på rätt sida och kände mig både glad och lättad, det känns skönt att vara sams med Zeki och det känns faktiskt bra att ha tagit steget och Äntligen avslutat allt på riktigt med dumfan (men jag inser också att jag måste ta Allt igen när jag åker ner så att han får höra det ansikte mot ansikte).  Visst, det kommer säkert gå upp och ner precis som alltid annars men jag är faktiskt stolt över mig själv trots allt för det har inte vart lätt, men nu är det jag och Zeki mot världen fram tills jag åker och när jag väl är där och sen så ska jag ta tag i mitt liv ordentligt när jag kommer hem igen. Vad det nu innebär vet jag inte till 100% själv men jag har lite tankar och funderingar. Ex skaffa nytt jobb, leta köpeslägenhet, bli hälsosammare, bli en bättre människa, bli Världens bästa moster och faster och sluta vara så skeptisk. Allt kanske inte kan lösas på en gång förvisso men jag har iaf en plan och det är ju bättre än inget va :D

Sitter på jobbet igen då som vanligt, och idag har det faktist vart att göra mer eller mindre hela tiden och det är nu först som det börjat lugna ner sig lite.. Men det går bra för idag jobbar "mina grabbar" i garaget och min älskade lilla T som jag inte jobbat med på länge är här och jobbar. Finaste <3 Jag vill seriöst adopera honom tioll lillebror ibland så go är han :)

Aja, jag vet att jag inte har så mkt kul att skriva om men tyvärr så är mitt liv inte så jättekul just nu det går mest på rutin och när det inte gör det så är jag och fikar eller partar eller gör nåt annat vanligt.  Typ drömmer om Marmaris eller nåt ;)
Nu ska jag iaf ut och sätta mig i solen en sväng tror jag för annars finns det en risk att jag går in på HM´s hemsida och klickar hem kläder som jag egentligen inte har råd med (igen) och det vore ju dumt nu när jag behöver alla pengar till Marmaris! :D:D:D

Förresten. Min fina fina stora tjej E fyller 3 år nästa vecka och jag har inte köpt nåt till henne än. Nån som har förslag på vad en 3åring kan tänkas vilja ha? Måste köpa nåt litet till min baby-W också som är snart 2 år (om syrran får så måste ju den andra också ha såklart).. Alla tips mottages med stor tacksamhet ;)
Puss på er fina människor, hoppas ni har en bra onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0