As ready as i can be!

Shoppade i lördags med min Bästa syster och pyret i hennes lilla mage och det var helt underbart. Vad som även var underbart var alla fina kläder och skor som fick ett nytt hem i lilla märsta och min garderob! Fantastiskt, 5 klänningar, 2 par skor, 2 bikiniöverdelar och 2 linnen gjorde Janet till en lycklig tjej och ännu lyckligare kommer jag bli när jag är i Marmaris och får använda alla fina nya kläder. Så idag har jag innan jobbet passat på att kolla igenom garderoben och räknat hur många outfits jag har som ska få följa med när jag åker, kom upp till en "lagom" mängd så nu vill jag bara att tiden ska gå FORT så att jag får packa och vara på väg, herregud jag är ju redan där i tankarna så nu måste bara tiden komma ikapp ;)

Sitter på jobbet nu iaf och är absolut inte motiverad för 5 öre, det finns knappt parkeringar till de bilar som ska komma in och jag vet inte hur många bilar som ska komma på transfer dessutom. Oh the joy! Men jag ska inte klaga, jag tycker om att sitta i återlämningen och speciellt när jag är såhär småtrött och omotiverad så är det bästa stället att vara på nu när man ju måste vara på jobbet. Helst skulle jag som sagt vara ledig men men...
I helgen är jag iaf ledig och på lördag ska jag och S ha en heldag, shoppa åt henne på förmiddag sen hänger hon med hem till mig medans jag städar lite och har tvättstuga, sen ska vi äta tillsammans och på kvällen blir det bio och sen nattfika. Om vi inte bestämmer oss för att gå ut, men det tror jag att vi skippar. Sen är det Äntligen söndag och då kommer min kusse hem igen!!!!!!! <3  Pratade med henne i tel inatt en sväng när jag insåg att vi bara smsat och snackat på internet i en hel månad och fick nog av att inte prata på Riktigt med henne, fan vad jag saknar henne. Min partner in crime! ;)

Sen är det iaf ny jobbvecka och då jobbar jag kväll mån-tis, ledig ons och jobbar sen morgon tor-fre. På fredagen fyller jag ju dessutom år så efter jobbet blir det firande och mys med släkten (och min mammas helt sjukligt goda smörgåstårta) och sen på lördagen kommer mina tjejer över och firar med mig. Längtar som fan!

Men nu ska jagt sluta ordbajsa och göra nån nytta! Hej så länge!

  

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack gumman! :)

2010-07-26 @ 15:56:08
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0