ain´t no sunshine when she´s gone...

Idag vaknade jag och blev galet förvånad när jag insåg att jag sovit Hela natten utan att vakna och hålla på att  flyta bort! Satte upp myggnät i vädringsfönstret innan jag gick och la mig och det tillsammans med en fläkt var en helt klart vinnande kombo så nu är min lägenhet inte fullt lika varm, Janet = Lycklig tjej! :D
Pratade med Zeki igår innan jag gick och la mig också och han och R har fått sluta på båten för att säsongen inte går så bra och gubben inte har råd att betala dem, vilket suger hårt om man frågar mig, men han har inte lyckats få nåt nytt jobb än heller.. Tycker synd om honom för jag vet hur jobbigt han har det redan privat och att han mår dåligt över att inte få jobba, och även om han inte erkänner det så syns det på honom att han är osäker på hur det ska gå nu och efter säsongen. Jag hoppas verkligen att han hittar nåt nytt snart även om det innebär att han måste jobba mer eller mindre dygnet runt så att vi knappt kommer ses för jag villl inte att han ska må dåligt och behöva oroa sig, han har nog med bekymmer ändå. Håll tummarna för honom så är ni snälla!

Pratade  lite med mina kusiner igår på fb också, de är nere i Budva (Montenegro) i lägenheten och lever livet och solar,badar och festar varje dag. Jag vill också! Är så brutalt avundsjuk och jag saknar dem som Fan, speciellt min A. I är ju bara 20 år men han går bananas i år så direkt när han kommer därifrån så drar han till mallis dagen efter och dagen efter han kommer hem därifrån så drar han till Gotland, killen har sjukt mkt energi som pallar med nästan 2 månader av konstant festande men vad ska man säga, han brås nog lite på mig ;) haha...
Saknar iaf kussen som fan och så fort hon kommer hem i aug så är det hon och jag som tar en kväll för oss själva och drar till "vårt" ställe F12 och partar som aldrig förr! Saknar att go bananas med henne och att bara kunna ta telefonen och ringa och kolla vad hon gör och se om hon vill hänga med på nåt spontanupptåg som bara hon och jag brukar. Men nu är det iaf bara ca 2 veckor kvar tills hon kommer hem och jag är så glad för hennes skull att hon har det bra och jag får ju iaf lite uppdateringar om vad som händer på sms ibland:)

Idag blir det jobb 15-24 och sen ska jag hem och bara hänga och kolla på tv iom att alla jobbar tidigt eller är bortresta och jag pratar ju inte med Generalen längre så honom kan jag ju inte heller ringa. Han är btw ett ganska stort störningsmoment i mitt huvud just nu för han är så sjukligt envis och så jävla dum. Så fort han bråkar med nån så har han så lätt för att bara klippa banden och strunta i personen han bråkat med, och fast han säger hur mkt man betyder innan och hur mkt han älskar en så är det precis som att alla känslor han haft för personen bara försvinner. Han blev osams med sin bästa kompis (mer som en bror) för några månader sen och han gjorde precis samma sak mot honom, jag blir knäpp av sånt för det  känns som sånt jävla hyckleri. Om man verkligen älskar nån, oavsett om det är som vän eller pojk/flickvän så kämpar man väl lite iaf?? Eller släpper man bara allt och borstar av sig skiten? Jag funkar inte så iaf men vi har bråkat fler ggr än såhär och då har jag hört av mig och jag är less på det, jag ställer Alltid upp för honom och jag försöker alltid att få honom att må bra och jag har skjutsat honom både till det ena och andra stället men nu får det vara nog. Nu är det helt i hans händer för jag pallar inte med människor som tar saker för givet på det sättet han gör, nu är det upp till honom att bevisa hur mkt han uppskattar och älskar mig. Om han verkligen gör det vill säga...
Imorgon är det sista arb dagen för vckan och direkt efter ska jag hem till mams och paps och sova och på fredag förmiddag ska jag göra jugge-mat och sen åker vi tillsammans hem till min bror m. familj och firar min llilla E som blir hela 3 år och efter det får vi se vad som händer. På lördag på dan vet jag inte vad som händer än men på kvällen ska jag och S in till stan på nattfika och jag ska även passa på att ringa min T och kolla om han vill hänga på för nu var det sjukt längesen vi sågs. Söndag ska jag nog bara slappa och ligga i soffan, men om jag känner mig själv rätt så kommer det förmodligen inte att bli så och jag kommer att hitta på nåt som gör att jag inte dampar sönder.. Men vi får se.. Så skönt iaf att bara jobba 2 dgar till denna vecka!

Jag har räknat på dagar kvar till Marmaris också och jag har idag 26 arbetsdagar kvar och 11 dagar ledigt, så idag är det 37 dagar kvar till Marmaris!!!! Wohoooooooo! Jag hoppas tiden går fortare än fort så att jag får åka iväg och leva i min lilla bubbla utan några som helst tankar eller bekymmer. I love Marmaris :D
Jaja, nu ska jag gå och sminka mig och diska undan lite så att jag är redo att åka till jobbet sen.


Jag och kussen flummar i höstas efter vår utekväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0