40 dagar till semester, 41 dagar till avgång!

Faaaaaaaaaaan vad jag längtar! Jag vill åka NU och om det nu inte är möjligt så vill jag åtminstone ha semester fram tills jag åker så att jag slipper jobba för jag Orkar inte det när det är så fint väder ute! Dessutom så går tiden av nån anledning så mkt snabbare när man är ledig jämförelsevis med när man jobbar. Har vart ledig i 2 dagar redan och idag är sista dagen för imorron är det jobb igen, men det är ok för nästa vecka jobbar jag bara 3 dagar ;) Vi gillart!
I torsdags då så skurade jag balkongen, putsade alla fönster, bytte gardiner, dammade, dammsög och hade tvättstugan. S kom över och min morfar var här och fikade i ca 2 timmar (välbehhövlig paus eftter att ha vart igång sen 9.20) och sen vid 18 när jag var klar med allt så åkte jag och S och hämtade upp Generalen och AG för att hämta pizza och åka hem till mig för att äta och kolla på film/snacka skit. Det gick sådär, Generalen var på ett sjukt humör och jag och han gnabbades Hela tiden från det att vi sågs (vilket inte är Helt ovanligt) men sen när vi väl började äta så startade han en disskution som eskalerade och det slutade med att AG gick för att hon blev så sur på honom. Sen gick han för att han blev sur på mig, han har alltså mage att skylla hela saken på mig för enligt honom så är det Mitt fel att han har sina åsikter, att Jag startade disskutionen och att det var Mitt fel att AG blev sur! Men som jag sa till honom när han gick: om du går nu behöver du inte höra av dig mer och jag kommer Defenitivt inte att göra det. Så vi får väl se hur det här går men om han tror att jag tänker ringa så tror han åt helvete fel för jag har inte gjort nåt, och att han skyller allt på mig är så sjukt respektlöst.. Jaja, iaf så var det torsdagen. I går åkte jag med min syster +hennes bebis i magen och min svägerska och brorsdöttrar till stranden och låg och stekte, och eftersom jag är jag så somnade jag såklart i solen och nu har jag Sjukt ont på hela baksidan. Men det var det värt, jag Ska bli brun! ;) Åkte hem till mams och paps efter stranden och sen på kvällen så åkte jag hem till min M i Akalla och satt på hennes ena uteplats och snackade massa skit och drack kaffe, sjukt mysigt och verkligen välbehövligt för det är inte alls ofta vi ses längre. Och det är alldeles för sällan som det bara är hon och jag. Efter jag kom hem från henne så satt jag på msn med Zeki fram till 2 inatt och pratade och skrattade åt honom och hans roomies, haha, är så glad att han bor med R och B för de känner jag sen innan och de är Helt sjuka i huvudet. Precis som Jag! :D
Idag blir det ut och sola igen med mamma,syster o ch brorsdöttrar och sen ikväll ska jag och S ut på GJ och dansa  som aldrig förr! WOHOOOOO!!!

Hoppas ni alla har en fantastsk lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0