Tänk att så lite, kan göra så mkt!?!

Fick ett sms igår av Z från Marmaris (just nu i Siirt dock) och blev så himla glad, speciellt med tanke på att jag vet att han verkligen aldrig har pengar på sin tel och att han nu när han hade det valde att skicka ett sms till mig. Fina Z, seni cok özlüyorum <3 Ååååh, jag vill åka NU!!! Har börjat kolla på resor nu, men det verkar inte gå att vi alla åker i 3 veckor så det ser ut som att det bara blir 2 veckor i år igen.. Så typiskt, men man får ju tänka positivt och 2 veckor är ju fortfarande 2 veckor och som det ser ut nu så blir det i augusti. Bara 8 löner kvar isf ;) haha

Har sovit hemma hos mamma och pappa inatt (motorvärmarplats is The Shit) och igår mådde jag verkligen kasst så jag Däckade vid 18-tiden! Har nog inte somnat så tidigt sen jag var bebis, men skönt var det och som en bebis sov jag också. Och idag mår jag mycket bättre, så om den här näsan skulle kunna tänka sig att sluta agera vattenkran så skulle det vara frid och fröjd på den punkten iaf...

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0