Tack gode...

Allt gick bra med operationen, men igår fick dom söva ner honom i 5 minuter för att ge hans hjärta en el-chock. Tydligen inget ovanligt efter en sån operation, men ändå jävligt läskigt.. men det gick också bra och det tackar vi för! Nu måste han bara bli helt frisk och komma tillbaka som den Morfar jag alltid sett han som, men som sagt så klarar vi det tillsammans. Min fina Morfar ska bli frisk för jag älskar han för mycket för att han ska få vara dålig.


Är kompis med Han igen och det går (peppar peppar) väldigt bra än så länge. Visst, det är inte helt utan svårigheter för nån av oss iom att det fortfarande ligger känslor hos oss, men det går bra och det Känns så skönt att få ha honom i mitt liv igen. Vi har så lätt för att prata med varandra om allt och kan verkligen vara oss själva utan att skämmas eller ha något ämne som är tabu.. Hoppas att det fortsätter såhär bra också bara.


Kommentarer
Postat av: Mija

Puss mitt hjärta!

2010-01-28 @ 21:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0