Stressigt värre...

Sista dagen i "kuren" och det firar vi tudligen (hihihihi, du fattar M) med 42 bil in och nästan inga parkeringsplatser.. Kul kul kul! Not! Har suttit och stressat upp mig över det nu sen jag började idag kl.13.30, och även när jag hade typ 14 bilar som kom in samtidigt och fick springa som en galning för att hinna parkera dom så att alla fick plats på väntande.... men som tur är så slutar jag kl.22 så det är inte så många timmar kvar att stressa/bli stressad på och imorron sitter jag på kontoret igen. That we like!

Nya året har iaf börjat bra! Jag gillart skarpt och tycker faktiskt att det ska bli riktigt spännande att se vad året kommer med, man har ju lite förhoppningar om saker, och i år har jag så många förhoppningar och önskningar av livet. Jag ska göra mitt bästa för att vara en bra människa så kanske de infrias? För det kanske är så att jag inte har vart/är en tillräckligt bra medmänniska och att det är därför man sitter här nu? Isf så ska här ändras på det! Vi får se om jag kanske har turen att bli lite bönhörd i år :)

Jag hade över S igår en sväng igår och vi pratade lite (som alltid) om Marmaris, och fy faan vad jag längtar dit!!!!
Sol, värme, hav, eftermiddags-sovning, middagar ute, drinkar, party, turkar, jag saknar Allt! I år är jag dock nästan lite nervös för att åka dit eftersom dom har tagit bort nattlivet längs med stranden, det kommer ju kännas jättekonstigt. Och så sorgligt! Aldrig mer beach club eller Seaside! Och hur ska det bli på barstreet när Ännu mer turister och turrar ska dit och trängas? Kommer ju bli väldigt trångt iaf det är ju säkert...
Men det blir säkert bra ändå och jag och S brukar ha kul vart vi än hamnar när vi är där, tom när vi blir medlurade på jeepsafari mitt i natten med O och TM.. hahaha....
Snart så kommer vi iaf att boka resan hoppas jag och sen kommer tiden gå fortare, för så fort man har resan bokad så Vet man att man är på väg och då känns det lugnt att få vänta i några månader. :)

Nu ska jag ut och parkera nästa bil.
Hoppas ni har en bra kväll!

Dobro večer/Iyi aksamlar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0