Sjuk igen!?!?!!

Var på kurs idag med jobbet och kände mig krasslig redan när jag gick upp, men eftersom ingen minns en fegis (visst M... Viiiiiist?!!) så var det bara att köra på. Men när jag var på väg hem så mådde jag SKIT. Småfebrig, snorig, ont överallt och ingenstans och en riktig tröttmössa, så jag tog mig i kragen och ringde till läkaren för nu har jag var konstant förkyld (mer eller mindre men Hela tiden) i 2-3 månader så nu måste jag kolla det igen.. Dom trodde att det kanske kan va bihålorna.. Oh the joy att vara sjukskriven och ligga på soffan :(


Nu ska jag deppa ner mig och gå och sova.

Kommentarer
Postat av: Mija

Jaadu gumman, ibland får man köra efter mottot Ingen minns en fegis, men jag tillägger gärna att man inte ska dö på kuppen. ;)

Du har vart mycket förkyld på senaste ja, hoppas dom hittar något som går att åtgärda lätt. Usch för förkylningar, det är bara bajs!

Puss på dig och krya på dig!

2010-01-14 @ 21:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0