Så jävla kallt!!

2par strumpor, 2par leggings, linne, t-shirt, långärmad tröja, tjock polotröja, klänning, filt och jag Fryser!! Det är ju helt sjukt hur kallt det kan vara i ett jävla land, och jag lyckas glömma det Varje år! :s Känns Inte ok... Fast jag är född och uppvuxen här så är det uppenbarligen jugge-generna som är starkast för jag är inte menad att bo i ett såhär kallt land. Typiskt, jag Måste nog flytta till Turkiet iaf ;) hahahahahah. Insallah!

Imorgon är det jobb mellan 07-14.30 och sen ska jag hem till min bror och hans familj och fira hans födelsedag, underbart mysigt är det när alla samlas. Och fasters små kottar är ju sötare än socker!! Trodde inte att det var möjligt att älska så hårt som man gör när det gäller dom. Det finns ju inget bättre än när Liten ropar att "fatte (faster)" ska komma och leka, elller när hon sjunger pippi långstrump och dansar och sen kommer och pussas och kramas. Eller när min Mini håller upp händerna och vill komma och gosa, eller när hon ska hoppa (vilket innebär att hon "hoppar" med överkroppen bara för att hon inte kan) eller när hon sitter brevid den stora och myser.. Faster-hjärtat smälter när hon får vara med dom!

Nu är det dags att duscha och sen ska jag bädda ner mig och kolla på Lets Dance innan jag sover för natten :)

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0