Resan är bokad!! <3

Den 20 augusti åker vi till Marmaris!! Lägenhetshotell som heter Prestige ska vi bo på i två veckor och det ligger precis där vi ville bo. Ååååååhhhhhhhhhhh det är så Sjukt skönt att veta att resan är bokad och att den är Vår. Shit vad jag längtar, och efter lönen som  kommer nu i januari så är det bara 7 löner kvar innan vi åker (livet går snabbare om man räknar det i löner) :D:D:D Whohooooo
Sol, värme, hav, båtturer, jeepsafari, hamam(?), happy-hour drinkar, skuttande turkar, barstreet, flipflop-tofflor, migros, tansas, bazaaren, och min brorsa! Bland annat... Jag saknar allt, så nu hoppas jag att tiden går fort och att jag får semester också ;)


Men några hållplatser: Party med mina tjejer den 6 februari med sleep-over känns myspys! Atush (stavas det så tro?) kryssning den 27 mars= massa iranier och blattar på en persisk kryssning =Grymt! ;)
Jag kanske får besök i helgen av S från GBG, och lite andra småsaker förstås. Men nu har jag iaf 2saker att se fram emot de två närmsta månaderna och sen så blir det ju vår och då är allt möjligt...


Nu ska jag fortsätta googla och pix-boxa Marmaris info och bilder. Det är inte alls dumt att jobba "kuren"-passen faktiskt för det ger ju mkt mer Marmaris tid <3

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Nä va skoj att ni bokat! Det blir ju en helt annan känsla när man väll gjort bokningen och betalat! Sen kommer nedräkningen, jag brukar alltid räkna dagar men det kanske är lättare att räkan löner? Ska testa det iaf:) Och just d, Atish heter det på Persiska och betyder eld... på Turkiska är eld Ates... Nästan samma ju:)

Hoppas kryssningen blir skoj! Kram!

2010-01-18 @ 12:05:01
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/
Postat av: fia

Prestige är ett bra hotell, har bott där 2 gånger.

2010-04-10 @ 16:48:27
URL: http://youaremylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0