No (wo)man no cry...

Inatt drömde jag om min farfar Igen, typ 3 gången eller nåt nu på väldigt kort tid.. Och innan har jag inte drömt om han alls, inte sen han dog för snart 4 år sen iaf. Jag undrar varför också, om han vill mig nåt eller vadå? Jag kände ju knappt gubben liksom med tanke på att han knappt fanns där innan jag var 13-14 eller nåt. Skit skumt är det och jobbigt som fan. Så Farfarn - om du nu har nåt att säga så få det överstökat så att jag kan börja drömma om annat ist nu.

Idag ska jag träffa A och S efter jobbet och imorron är jag ledig och ska hem till min M. Jag älskar när man har planer och nåt att se fram emot, snacka om att tiden går snabbare och att allt känns lättare då. Sen är det ju så också att mina vänner är bäst i världen och det gör ju också att allt känns så mkt bättre <3
På onsdag skulle jag eg ha jobbat kväll mellan 15-24 men nu ska jag få följa med på en säkerhetskurs i biluthyrning ist så nu får jag åka in till stan och hänga på den med några från mitt jobb och människor från andra stationer. We likes it! Det kanske tom finns några snygga karlar där som man kan flörta lite med? Måste ju börja öva på det nu om jag ska lyckas bli kär det här året ;) hahaha.. Alla på mitt jobb tjatar på mig om detta nu och N hade hört nån låt på radion häromdagen som hon hade tänkt på mig när hon hörde bara för att den handlade om nåt som jag hade skojat om när det gällde kärlek. I love my jobbarkompisar, jag har nog aldrig skojat och haft såhär kul på ett jobb innan :D
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till innan jag somnar på skrivbordet och sen ska jag nog ta och läsa lite i Shantaram innan nästa kund kommer och hämtar bilen.

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0