"Mumbo jumbo" eller sanning?

Jag var hos ett medium för inte så länge sen, på en gruppseans tillsammans med min faster. Sanningen är att jag verkligen tror på allt som har med sånt att göra och jag är säker på att det finns andar runtom oss hela tiden, alla kanske inte ser/hör dom men jag tror iaf att de ser och hör oss. På gott och ont. Hursomhelst så var vi iaf på den här sessionen och mitt i allt så känner jag att jag tvivlar litegrann och börjar fundera på att alla där kanske känner den här kvinnan. Utom jag och faster då. Men jag bestämmer mig för att tro på det om någon "kommer" till nån av oss... Och in kommer farfar. Jag blev helt paff och när hon berättade saker om honom och allt så bara kände jag att han faktiskt var där. Så himla coolt och verkligen skönt på nåt sätt, för nu känns det som att man verkligen Vet att de man älskar och saknar finns hos en. Är lite besviken för att inte farmor eller mormor kom iom att jag hade mer kontakt med dom, och då speciellt farmor som jag dessutom har massa frågor till.. Funderar på att gå på en privat seans faktiskt, men jag vet inte ändå... Vi får se hur det blir. Men det löser sig väl.

Ser fram emot nästa vecka iaf, så nu sitter jag på jobbet, snackar skit med grabbarna, läser lite och småler för mig själv lite då och då när jag tänker på framtiden. Ska in och kolla resor till Marmaris igen nu tänkte jag, och om det går som jag hoppas så kommer jag att ha en resa bokad innan februari är slut! :D hoppashoppashoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0