Let the darkness pass and lead me to the sun

Hur mycket mörker ska en människa behöva ta? Hur ok är det att nästan gå ner sig totalt för att kylan är isande och mörkret svartare än det mörkaste hål? När är man "officiellt" deprimerad utan att alla viftar bort det med optimistiska tillrop? Fattar ingenting och är så sjukt jävla less på allt vad höst och vinter heter. Ge mig vår/sommar!
Jag är inte helt pessimistisk dock, nej nej, för jag har ju bestämt mig för att det här året ska bli mitt. Och jag anstränger mig till mitt yttersta för att hålla humör och hopp uppe, men Faaaan va svårt det är. Speciellt nu när det är så svart hela tiden. snön ligger kvar (ev. ska det komma mer också tydligen) och det blir kallare och kallare... Tänk när det fortfarande var varmt ute, när man satt på balkonen och fikade i solen och när det blev lite kvällskyligt så drog man bara på sig en tjockare tröja. När kommer det tillbaka?
Jag saknar solen, värmen, uteserveringar, högklackat som man kan gå i utan att se ut som bambi, leende människor och att ligga i en park med vänner, picknick, en bok och musik.

Jag var på sjukhuset igår kväll med min syster och hennes P för han hade ont i magen och mkt riktigt så behöve han antibiotika så det var bara att köra så snabbt bilen gick till kista och springa in till apoteket.. Och vi hann :D Jag hann tom prata med min fina S och hennes kille som jag sprang på när vi skulle åka hem, Och jag fick lite småragg av en sjukt söt kille (som dock bara glodde och log och inte vågade komma fram, men ändå) haha.. I love kista centrum! ;)
Vi kanske kan glida förbi där om/när jag kommer över på måndag M? ;)

Kommentarer
Postat av: Mija

I say: Let's glid! På måndag it is. Vi behöver säkert något från kiosken också. ;)

2010-01-07 @ 11:04:24
Postat av: A-S

Hej!

Har haft fullt upp med allt jäkla drama så har inte hunnit svara. Kul att du hittade till min blogg! :)

Jaa, historien är verkligen helt störd... jag trodde aldrig att jag skulle "få" (behöva) vara med om nåt som är ens hälften så sjukt som detta.

Nu är det tydligen så att Mustafa ska tillbaka till Marmaris i sommar ändå, fast han har sagt att han inte vill. Det om nåt blir spännande!

Så var brukar du hänga där nere? longbeach antar jag? Hur många ggr har du varit dit och vad är grejen, har du nån turk där nere? ;)

kram!

2010-01-07 @ 20:32:27
URL: http://annastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0