Jag vill till Marmaris NU!!!!!

Bråkade BIG time med Z igår, haha... I love the drama that comes with Marmaris ;) Nu längtar jag dit Ännu mer!!! Inte för att jag Vill bråka med han men bara för att jag fick en nostalgitripp innan vi väl satte igång world war 3.. Pratade med lilla H också, han ringde lite otippat häromdagen när han hade tråkigt hemma i byn och ville prata lite minnen, Satan vad kul vi hade! Jag saknar redan SeaSide :s
Men först är det ju som sagt utgång med tjejerna nästa helg! Jag vet att jag tjatar om det men fan vad jag längtar, jag vill ha fredag nununununu!!!!!!!!!!!! Jag kommer hinna bli knasig innan det är fredag igen, jag känner det på mig.. Tur man har ett jobb igen för det går ju lite fortare då iaf, och det är lättare att räkna ner. Imorron jobb, ledig tisdag med städning och tvättstuga och (förhoppningsvis) ett besök till morfar på sjukhuset om förkylningen är borta, fika-date med M hemma hos mig på onsdag innan jobb och sen jobb på torsdag. Sen smäller det!! Åååh vad jag längtar, det ska bli så mysigt och kul.
Myspys ska det bli innan vi träffar upp A på fredag också för då ska jag och S in till stan innan och kanske träffa T (om han inte jobbar that is), och shoppa lite kläder/smink m.m.

Tur att man har lite att se fram emot nu iaf innan Marmaris. Och snart (insallah) kommer det sol, värme, grönt gräs, picknickar och road trips. Jag älskar våren och sommaren! <3


Hoppas att du har det superbra på konserten älskade vän, längtar tills på onsdag så att vi kan fikas och så att jag får berätta och skvallras lite om Han ;) 


Nu ska jag fixa färdigt på jobbet för om 45min får jag gå hem för dagen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0