Jag är min egen (o)lyckas smed...

Det var nästan 2 år sen det var vi mot den här världen. Mycket har hänt men tyvärr så inget ändrats på det sätt vi vill... Dom ord jag aldrig nånsin tagit i min mun innan när det gäller killar kom och det kändes bra ändå, men jag hade inte räknat med det och jag såg på S att han inte heller hade det. Jag trodde att jag kanske hade byggt "luftslott" kring det vi hade, men tydligen så har jag starkare känslor för honom än jag trodde.. Men det var så skönt att få se han igen, krama han, känna hans doft och få höra honom prata så som bara han gör. Och vi pratade verkligen ut, jag fick säga allt som jag inte fått sagt innan och han fick det också och det var en del missförstånd det är ju helt klart.. Jag kan bara inte försöka igen, jag klarar inte det en gång till och jag vill inte utsätta honom för det heller. Men det är fan svårt när allt man vill är att vara med den personen varje sekund på dygnet.
Jag lever på hoppet att vi kan vara vänner iaf, för jag har saknat honom alldeles för mycket för att förlora honom helt en gång till. Men om det är så att han inte klarar det nu heller så kommer jag att backa igen flr jag älskar honom verkligen och om han mår bättre utan mig så ser jag hellre till hans lycka än min. Men fan va ont det skulle göra.
Jävla horsamhälle. Skitfolk. Skitjuggar. Skitalbaner. Skitkurder. Skit alla jävlar som tänker/tycker/säger saker som står i vägen för ens lycka!


When your gone it feels like,
My whole worlds gone with you
I thought love would be my cure
But now it's my disease
I try to act mature
But I'm a baby when you leave
How can I ever get used to being without you



Tänk vad lätt det vore om han var ett lika stort asshole som alla andra jag har träffat (C inkluderad faktiskt)! Då skulle det ju vara så mycket enklare att bara släppa och gå vidare."Synd" att han är den finaste, snällaste, underbaraste killen som jag nånsin träffat. Han är den enda killen som aldrig nånsin gjort mig illa och sårat mig medvetet och som alltid inte bara har sagt utan även visat och "bevisat" hur han känner..
I en perfekt värld vore vi tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0