Its getting closer..

Snart snart snart kommer resan till Marmaris att bokas!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Ååååh jag längtar som en tok! Drömde inatt att jag var där och träffade alla igen och dansade mig igenom hela nätterna på strandpromenaden och bastreet. Jag älskar dagarna där, dom är alltid så fulla av liv och förväntningar. Man vaknar, sitter på balkongen en stund och snackar skit, går ner till stranden och solar, badar,sover och äter lunch där, sen går man till hotellet/lghten igen och sitter på balkongen, duschar, sover, vaknar och gör sig iordning och fixar sig, går ut och äter middag och sen dricker man drinkar och möter upp alla innan man går ut och dansar och skrattar och måste ta av sig skorna när man går hem. Sen går man förbi det lilla supermarket som har öppet och köper en extra vatten innan man bokstavligen stupar i säng för att sen vakna och göra om precis allt igen! Fantastiskt I call it! JAG VILL TILL MARMARIS NU!!!!


Imorron är det kurs i stan med jobbet. Ska vara på plats här igen om 7,5 timmar och ska hinna hem och duscha och sova emellan det... Det ska bli spännande att se om det är en vaken eller sovandes Janet som är på Burf-kursen imorron ;)

Puss å gonatt

Kommentarer
Postat av: A-S

Åh jag fick gåshud av dethär inlägget! :) Har bara varit i Marmaris två ggr, den första 2005 och så i somras. I somras hänge vi på B-52 varenda eviga kväll i två veckor :) det blev så när vi råkade älska musiken/människorna där :) Jag vill också boka resan! men jag har ingen aning om hur jag ska göra i sommar, när jag ska åka och hur länge jag ska stanna. så får nog vänta med det ett tag. när ska du åka? :)

2010-01-14 @ 18:29:41
URL: http://annastina.blogg.se/
Postat av: Elisabet

När har du planerat att åka i sommar? och hur länge? Läste inlägget om din morfar.. hoppas han mår bättre nu:)

Kram!

2010-01-17 @ 00:09:45
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0