How about NO u freaky dutch bastard!

Hahaha, drömde att jag var med i Goldmember (filmen) inatt. Underbart roligt och sjukt snygga 50-tals kläder hade jag också :D Me is like it alot..

Ikväll kommer han hem till mig när jag slutat jobbet, och sen så kommer kanske S över också efteråt och hon kommer nog att sova kvar också. Han ringde igår för att kolla hur jag mår och för att kolla så att jag inte hade tagit illa upp efter vårt samtal häromdagen, skitgulligt men jag förstår inte varför han trodde att jag skulle ha gjort det eg. Men men, från min sida är det lugnt och han säger att det är det från hans också så man får ju hoppas på det. Jag är däremot lite rädd att han ska komma över ikväll och sen efter det så kommer vi inte att ses igen på flera månader eller år (igen) för jag vill inte ha det så... Men han är så fin och han säger så fina saker, jag förtjänar verkligen inte honom, inte hans ord, kärlek eller ens luft. Och det är verkligen så. Jag är ingen enkel människa, jag har svårt för att visa känslor, jag säger inte alltid vad jag tycker och jag kan defenitivt inte säga vad jag känner, men på nåt sätt så ser han det och han är/var där iaf. Han är det första (jag kommer inte räkna med C mer iom att vi inte kunde ses varje dag och vår historia är så sjuk så den inte är av denna värld) som inser att jag bryr mig iaf, även om jag kanske inte visar det och han fattar vad jag är rädd för och varför.

Jävla tjat om honom är det iaf nu, men jag måste får ur mig allt. Och jag vet inget bättre sätt än att få skriva av mig skiten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0