Första dagen på mitt nya liv!

Äntligen är 2010 här! Ett nytt decenium med nya möjligheter och nya dörrar att öppna. Och dagen började fantastiskt med solsken... Jag Älskar redan 2010. Sen har jag ju turen att få jobba bara 5timmar idag och jag jobbar ju med sötaste T också. Han är verkligen en superfin kille och han är så himla go, snällare får man leta efter :)

Nyår var mysigt och jag fick fira med de vänner som betyder mest för mig (jag ringde min brorsa i turkiet också, som jag älskar han) så jag är tacksam, och det vart ett lugnt och skönt nyår. Men jag hade inte velat gå på fest eller nåt heller så det var verkligen lyckat. Jag vill faktiskt passa på att kasta in en kärleksförklaring till min själsfrände också iom att jag vet att hon läser.
M- Älskar dig och du betyder mest i världen för mig, det finns ingen som känner mig som du och jag hoppas att du vet det. Det finns inget som gör mig gladare än att se dig glad och det finns inget som gör mig ledsnare än att se dig ledsen: Du är underbar och jag är så tacksam över att ha en vän som du i mitt liv, för när jag når botten och marken rämmar under mig så är det alltid du som plockar upp spillorna. Tack för att du finns och tack för att du är du.


Idag ska jag och S åka till stan och gå på bio på Sergel, vi ska se Avatar i 3D och det ska bli sjukt kul. Dels för att jag vill se filmen, men också för att jag är så nyfiken på att se om filmen är så bra som alla grabbar på jobbet tjatar om ;)
Hoppas att ert nya år känns lika bra som mitt, och jag önskar alla ett fanstastiskt 2010 med lycka, hälsa, kärlek och familj!

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Tack d va snällt sagt! :D



Hoppas även du får ett bra år!

2010-01-01 @ 14:01:38
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Mija

Kärlek i en tusenliterssäck till dig mitt finaste hjärta!

2010-01-02 @ 18:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0