Cause u had a bad day...

4e dagen in  på nya året så har jag min första "deppar-dag", men den har vart lindrig om man jämför med tidigare år (haha) så det är ju ändå ett gott tecken. Och ett litet bevis på att 2010 kommer bli ett Bra år kanske!?! :D Hoppashoppashoppas

Jobbar iaf ensam nu till kl.24 och jag har inte en enda bil att hyra ut mer och jag har gjort allt annat så nu sitter jag bara här och räknar ner tills jag också får gå hem och sussa lite. Men imorron är det iaf en lite mer soft dag för iom att det är afton imorron så stänger vi tidigare och Janet jobbar bara 15.30-22! We likes it!
I morron ska jag hem till Min M också och fika innan jobbet och det ser jag verkligen fram emot, och så har dom ju så mysigt och "hemmigt" i huset nu också hon och K så man vill ju nästan flytta in där själv också ;)

Var inne på msn inatt och då är E inne och börjar skriva.. Vi har inte träffats sen i somras när jag kommit hem från Marmaris och han är ett jävla as som bara vill ligga och dessutom så Vet han att jag inte är intresserad av ett sånt förhållande. Men tro på fan att han är seg på att lära sig det och kommer tillbaka och vill ha "nya chanser", men igår så sa jag (igen) att jag inte kommer att ångra mig och att vi inte kommer ses mer på det sättet. Vi får väl se om han fattar det den här gången. Jävla asshole/dumturk/rikspucko!
Tänk om han bara kunde inse att han beter sig som en idiot?

Jag vill gå på date! Jag har kollat för mycket på film på sista tiden och insett att jag efter 25 år i livet äntligen är redo för ett förhållande, ett Riktigt förhållande när jag inte bara dejtar killar i typ ett år. Jag vill vara lyckligt kär, sådär kär så att man inte hör vad människor pratar om bara för att hjärtat bultar så hårt i kroppen, när varje sekund utan den man är kär i känns som en evighet, när en kram aldrig är hård nog bara för att man inte kan krypa innanför skinnet på varann, när man kan kolla på en människa och få hjärtklappning bara för att man är så lycklig över att den personen har valt att vara med just en själv, när han kommer in i rummet och allt stannar bara för att det känns som en uppenbarelse och när varje andetag man tar är just för den personen...
Åååh, jag vill bli KÄR nu! Jag skiter i om jag blir sårad, bara jag får vara lycklig i 1 minut så uppväger det allt!
Men vad är väl en bal på slottet ;) Nu ska jag jobba vidare.
Suss gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0