Bittersweet memories..

Ibland när man går ner för "memory lane" så inser man att alla dom stunder som man just då tyckte var helt underbara och bäst i världen, faktiskt inte var så mkt att hänga i julgranen eg och att man fortfarande har möjligheterna att göra om det. Fast kanske tom bättre! ;)

Sitter helt ensam på kontoret nu fram till kl.22 då jag slutar, men ev så kommer O över vid 20-21 och fikar med mig innan Han slutar och kommer över så att vi alla kan åka hem till mig och kolla film med resten av gänget som dyker upp efteråt. Mkt mysigt ska det bli och jag hoppas att O kommer snart, för det händer Ingenting och jag har Grymt tråkigt just nu..

Längtar som en toka tills nästa helg när jag, M, A och S ska ha våran tjejhelg i stan med lite shopping (jag Måste), mysmiddag, drinkar och Utgång! Whoop whoop!!! Hoppas att tiden går fort tills dess för nu har vi vart taggade så länge och det blir bara mer och mer! JAG VILL HA NÄSTA HELG NU!!!!!! :D


Ska väl fortsätta läsa bloggar och googla/kolla Marmarisbilder nu jag. Bara 7 löner kvar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0