Besvikelsen är tyngre än ett jävla berg...

Uppenbarligen så betyder du mer för mig än jag för dig? Och tydligen så har det kommit in nån "roligare" människa i ditt liv nu, eller? Jag fattar inte bara att just Du håller på såhär, du av alla människor som vet hur det känns, speciellt efter att vi pratat om det om och om och om igen.. Hur jävla ledsen och sårad man blir när folk håller på så, just precis så som du gör nu vill säga. Och det är likadant varje gång, du har gjort såhär mot mig förut och jag låter dig göra det. Kanske för att vi är släkt? Kanske för att du är en av dom få människor som har gått igenom nästan exakt samma sjuka grejer som jag har med män? Kanske för att jag är en jävla budala som tror att du älskar mig och ser upp till mig lika mycket som jag älskar och ser upp till dig?
Vi har inte hörts på flera dagar nu, men jag har tänkt på dig varje jävla dag. Och den dagen du hör av dig (för det vet jag ju att du kommer att göra) så hoppas jag att du förstår varför jag känner som jag gör..
Och om du nu läser det här så hoppas jag att du tar åt dig.

För det har jag gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0