Wohoooooooooooo

Jag fick hem lönespecet idag och lyckan blev helt plötsligt Total! Jag Älskar när Det händer!!! :D

Smsade lite med mr Italia också och han kommer tillbaka nästa tisdag (2/3) så nu är det bara en vecka kvar tills han är tillbaka på svensk mark och vi kan fortsätta där vi slutade och se vad som händer. Han och hans kompis pratade om att dom vill åka på kryssning nu när dom kommer tillbaka och frågade om jag kunde hjälpa att boka, men hell jag ska göra mer än så- Jag ska med! Hahahaha... Inte en chans att jag släpper iväg mr Italia på en kryssning själv med den polaren iaf ;) Och det är ganska passande för jag vill ju åka på kryssnig och det verkar inte som att det blir nån atish heller...

Funderar på att kanske unna mig ett par nya skor nu när lönen har kommit också faktiskt. Jag har eg gett mig själv skoförbud eftersom jag inte har plats för fler, men nu känner jag mig så jävla vinterdeppig och vår/sommarsugen så nu känns det som att jag måste leta skor till Marmaris för att pigga upp mig själv litegrann! ;) Kanske man hittar nån söt klänning eller kjol också.. För att fira lönen.

Nu ska jag googla Marmaris och sen när jag slutar så drar jag hem till kussen på lite fika med skvaller.
Later gates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0