Språkbarriärer...

Shit pommes vad Italienarn är söt och jag ser verkligen fram emot imorron när vi får ses och fika.. Men.. Det finns (som alltid i min värld) ett Men. Vi har sms´at varann mer eller mindre hela dagen fram och tillbaka och vi förstår Inte varann, hur mkt jag än försöker att skriva på "enkel" engelska så verkar det stört omöjligt! :S Här kommer ett sms från honom som jag Verkligen inte får ihop så om nån fattar allt - Holla back!

"Wat you. No understatnd.
May. There. Love
I want. To´  seta. With you
Moor time? "


WTF??? Jag fick ett sms innan som var helt sjukt mkt svårare också... Fan hjärnan går ju på högvarv! Haha... Men han e gullig och fast jag fattar typ 0 av vad han säger i telefonen och får snacka massa med hans kompis M så gör han mig glad. Fast jag är ändå säker på att vi förmodligen inte kommer att ses mer efter fredag då han åker hem på måndag och är borta i någon/några veckor.. Och sen är jag så jävla skeptisk också efter alla dessa turer med män som har visat sig vara gifta så nu är jag rädd att han bara är ute efter att få uppehållstillstånd.
Men hur som helst så ska vi ses imorron och efter det så får tiden visa vad som händer, jag tar det som det kommer och en date med en tokigt snygg Italian- man är ju aldrig fel ;)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Be honom skriva på Italienska och sen så översätter du det på nätet, ord för ord typ.

Det han skrev nu fattar jag noll av:) Lycka till!

2010-02-11 @ 21:50:02
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0