Nattfika och "långledigt"

Jobade till 24 igår och vem kom på besök från kl.  22 och framåt om inte min underbara kusse! :D När hon kom så gick tiden snabbt och när jag slutade så kom vi på att vi ville hitta på nåt och inte bara åka hem - sagt och gjort - vi drog in till Jumbo Hostel. Kommer in och killen som sitter där var supertrevlig och visade oss runt, berättade massa om hostelet och bjöd på kaffe m.m och nu har jag helt pltslligt en ny polare att hänga med efter jobbet dom dagar jag jobbar stängning och inte vill åka hem direkt efter :) Topp!
Är ledig tills på måndag kl14.30 nu och det känns helt underbart! Var hos min kusse imorse på kaffe, sen åkte jag till affären och sen hem och städa, renbädda och laga middag (och Det är inte vanligt) så nu ligger jag i soffan och myser och njuter av mitt rena lilla hem och väntar på att kusse ska sluta jobbet så att jag kan dra dit och ha filmkväll.. Nice!

Imorron ska jag hem till min M och mysa för hennes karl rymmer till sina polare så då rymmer jag hem till henne och "skyddar" henne från att sussa själv. Det ska bli såååååå mysigt och jag längtar som tusan, jag uppskattar verkligen dom stunder som vi får tillsammans ara hon och jag för hon är verkligen en person som står mig närmre än många av mina andra vänner och jag kan verkligen till 10000 prrocent vara mig själv med henne. Hon dömer mig inte. Problemet är bara att så fort vi umgås så tickar klockan snabbare än annars och tiden går på ffw så vi hinner knappt ses innan det är hejdå igen ;) M - Aj love u! TRITON!!!! Hahahahaha

Italienaren är fortfarande i Italien och han hör av sig Varje dag. Morgon och kväll. Söta Italian man, vart kommer detta sluta för oss? Önskar att jag kunde flytta in i huvudet på dig och se vad du har för avsikter.
Btw så är ju inte Italienaren en riktig italienare om jag inte har sagt det, han är (såklart med tanke på att det är mig vi pratar om) arab från Marocko, men han har bott i Italien i 20 år och pratar flytande italienska så jag tänker fortsätta kalla han för italienare. Det låter lite mer exotiskt, och jag har inte dejtat nån från Italien innan, förutom nu då ;)

Skickade sms till Emre-horan häromdagen och var SKITsur.. Men det gick inte fram så nu har jag mailat och frågat om han har bytt nummer iom att han sa senast för typ 3veckor sen att jag skulle ringa om jag ville ses och snuska mig. Så vi får väl se, men jag Måste få konfrontera honom innan jag kan gå vidare. Sorgligt men sant. Men jag har verkligen fått nog av alla dessa killar som jag träffar som alltid är gifta, blir bortgifta eller är otrogna så nu vill jag åtminstone få chansen att säga vilket jävla äckel han är. Som sagt. Sorgligt - Ja. Men ack så sant. Jag Måste få ett avslut som passar mig innan jag helt kan släppa skiten. För efter det avslutet så ska jag aldrig mer råka ut för gifta eller otrogna män. Insallah! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0