More than words

Konstigt vad tiden går fort när man är ledig och hur snabbt man är tillbaks på jobbet igen. 4 dagar verkligen flög förbi och nu är jag tillbaks och längtar tills nästa ledighet som är på lördag. Pratade med min kära S idag och vi ska ev ut en väng på fredag när jag slutat jobbet, så nu har jag nåt att se fram emot! Wohooo! Ska förvisso gå ut nyktra och ta bilen, men vi ska på "vårt" ställe och vi ska tok-dansa hela jä-la natten. Me like!
Mr Italian har vart borta länge nu känns det som och han hör fortfarande av sig dagligen, men jag vet inte när han kommer tillbaks. Tycker att han kan komma tillbaks till Sverige nu, men det lär ju dröja någon/några veckor till iaf. Risken är bara att jag ska ha hunnit tröttna tills han kommer tillbaka igen iom att vi inte setts så mkt.. Men isf så blir det så..

Jag har pratat med min chef nu och han vet om att jag ska till Marmaris så nu kommer jag att få förtur på mina semesterveckor!!! Shuuuuululuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!
Jag längtar som fan och nu är det snart bara 6 korta löner kvar tills vi åker, och det är ju massa saker jag vill och ska göra innan dess som känns bra så nu kommer det att gå fort (hoppas jag iaf)!
Jag vill ligga på en av båtarna som man åker runt i skärgården med och bli så svettig att varje stopp man gör dör man får bada känns som högsta vinsten. Jag längtar tills man går längs med stranden eller huvudgatan och alla restauranger ropar att man ska komma till just dom för att dom har den bästa maten och jag längtar till alla dom sena nätter med drinkar och musik när man dansar tills det blir ljust ute och går hem överlycklig och helt slut i kroppen. Jag saknar tom dom mornar man vaknar med träningsvärk i kroppen och en baksmälla som känns värre än nånsin annars men som går över efter en flaska vatten och lite sol och bad.
Och jag längtar mest av allt till när man går på planet på vägen dit, när man sitter i stolen men ändå knappt kan sitta still för att man vet att man snart är där! <3 Jag Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0