Märsta - Södertälje tur och retur

Helgen har vart såå grym och jag vill typ spola tillbaka tiden och göra om den igen! I fredags så skulle jag ju ut med tjejerna men E hade migrän och då ville ju hennes kompis I inte heller hänga på så det slutade med att bara jag och S drog ut. Destination: Göta juck (eller källare om man vill kalla det för rätt namn), spiknyktra båda två iom att vi tog bilen in, men vi TOK dansade och hade så sjukt kul. Avslut: Nattmål på McDonalds i stora wäsby.
Lördag sov jag till 13.30, fick Panik för att jag sovit bort "hela" dan och ringde kussen för att kolla om vi skulle på basket eller inte. Det skulle vi och jag piffade upp mig lite och drog på mig ett par klackar (in case of), sen var det bara att sätta sig i bilen, hämta upp kussen och dra till Södertälje! Vi kollade på Matchen, sen drog vi och fikade/åt med B och hans polare M och en snubbe som såg ut som Will I Am i Black Eyed Peas, sen hade vi tänkt att dra hem men det slutade med hemmafest hos dom andra killarna tillsammans med B och sen drog jag och kussen ut själva och dansade som galna på East. Men såklart så slutade denna natt/började denna morgon med McDonalds i Stora Wäsby. This weekend was THE shit!!! Hittade en helt sjukt snygg kille i B´s basketlag också, den By far snyggaste svarta killen (and I love those) som jag nånsin sett! Tror att B ska få presentera oss för varann ;) haha

Jag har fått kontakt med den gifta Dumfan/dumturken: Emre igen också... Vet fan varför (kanske för att han ringde upp när han sett mitt e-mail och jag inte trodde att det var han eftersom han ringde från dolt nummer?) och jag kommer Absolut Inte att träffa han på det sättet mer men nu är det mer som att vi är polare. Jag konfronterade honom först och sa vad jag tyckte/tänker och sen när jag väl var klar så snackade han lite och nu är vi helt plötsligt kompisar.
Im such a Pussy!

Mr.Italia kommer tillbaks snart, jag önskar att jag inte jobbade så mkt nästa vecka så att vi kunde ses, men jag antar att det får bli veckan efter den ist. Har jag klarat mig utan honom såhär länge så är det ju lugnt, men jag vill verkligen träffa honom Nu och bara få sitta ner och prata och se vad som händer. Jag skulle vilja spola fram lite och se, för nu när jag inte träffat han på så länge så känns det lite som att jag inte alls har träffat honom och som att alla sms bara kommer från nån annanstans.. Låter skitkonstigt jag vet, men jag vet inte riktigt själv hur jag menar tror jag för jag är lite trött och jävligt förvirrad.

Strunt samma, nu har jag fått ur mig lite iaf. Nu ska jag lyssna lite på Angie Stone eller India Arie och bara ta det lugnt tills jag får sluta för ikväll och gå hem igen... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0