I just don´t know what to do with myself...

Sitter kuren-passet idag igen, men idag är jag FÖRBANNAD för att en viss person har ställt till det för mig idag så idag kommer det att bli tufft mellan 16-21 (dvs fram tills jag slutar)... Men jag ska försöka släppa det för ikväll jobbar "min kille T" tills klockan 20 och en helt suverän tjej som jag har kommit mkt närmre jobbar till 22 så jag har grymt bra människor omkring mig. Och det - we likes!
Sitter dock och lyssnar på White Stripes nu för att försöka få ut några aggresioner ;)


Ikväll ska jag ut med S, hennes syrra E och dennas kompis I och det ska bli så Jävla kul! Jag är så sjukt laddad och jag längtar efter att få dra på mig min rockiga outfit som jag ska pinga upp mig med. Om jag lyckas lista ut hut man laddar upp bilder så kanske det kommer en sån sen också :D

Nu ska jag svara på Italienarns sms och sen ska jag se till attt sluta vara en sursnopp, det är ju trots allt fredag idag! Wohooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0