"Hi my bebe, Im in Milano now. Kiss"

Det sms´et fick jag imorse av Mr.Italian man.. Så söt e han, och så fint stavar han också.. Haha ;)
Skeptisk AB är i farten, men vad ska man göra? Alla jag pratar med säger samma sak och jag vill typ inte höra det mer för jag Vet ju redan allt själv. Det är lite som med L (ojojoj längesen, då var jag typ 19 men iaf) all over again. Men den här gången känns det annorlunda, det är bara hans jävla kompis som stör mig... Han är skitrolig att hänga med men man ska nog passa sig Väldigt noga för den mannen, han är lite som ormen i edens lustgård, verkar skitsnäll men är väldigt lömsk... Aja, skitsamma.. Det läser sig. Vi får se vad som händer nu när Mr.Italy är borta och vad som händer när han kommer tillbaka.

Jag och kussen har iaf bestämt att vi ska åka på weekend-resa i höst och jag längtar redan! Wohoooo, dey ska bli så jävla kul och vi har pratat om det så jäkla länge så nu Måste det bli av. Vart vi ska vet vi däremot inte än, men kanske Paris, Milano, Rom, London, Venedig? Vart som helst men kul ska det bli, och vi ska försöka hinna med en liten road-trip till Göteborg innan också.. Sweet!
Sommaren 2010 ska bli den Bästa! Marmaris, Road-trips, Kryssningar och sen Weekend-resa med min kusse! We loves it!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0