Emre C - Du är inget annat än en jävla Kurva!

och jag Visste det HELA tiden! Visst, jag visste inte att du var gift, men jag kände hela tiden på mig att det var nåt som inte stämde. Och att du sen använde de lögner jag mer eller mindre uppfann Mot mig är inte inte ok. Du såg mig rätt i ansiktet och ljög när jag flera ggr frågade dig rent ut om du var gift eller vafan det var frågan om! Du vet att jag Hatar lögner och du Vet att jag vart med om det här förut eftersom jag berättade för dig om mina misstankar mot den andra och Ändå så ljuger du mig rätt upp i ansiktet? Så jävla låg är du och det värsta är att jag var den lilla slampa som du behövde för stunden, den du kunde åka hem till och sen åka ifrån när du tyckte att du var klar.. Men vet du: jag tycker så jävla synd om din fru som får vara gift med en sån ful fan som du, och i sängen var du fan inte mkt att ha heller! Det krävs lite för att tjejer ska ha det bra din håriga äckliga jävla majmune...

ÅÅÅÅÅÅHHHHHHH Jag är så jävla arg så jag kokar!!!!! Jag vill slå, sparka, spotta, hoppa, skrika och kasta saker på dig! Jag ville inte det här, JAG vill åtmindstone få chansen att välja om jag vill vara "den andra kvinnan". Nu känns det som att jag har blivit tvingad till det och sen att få reda på det via fucking jävla internet? Att du inte ens e man nog att säga det själv?!! Vafan är du för nåt? Jag hoppas och ber till både min Gud och till Allah att du är så dum en dag så att både du och frugan får klamydia så att hon fattar vad du håller på med din äckliga lilla råtta!


Jag ville bara få ur mig det här.. Nu ska jag försöka släppa det och gå vidare.  Men det är verkligen inte att jag har känslor för dumfan eller nåt, jag bara Hatar lögner av hela mitt hjärta och själv är jag en sån som Alltid (på gott och ont) är ärlig. Jag kommer aldrig med några dumma lögner och jag hatar falskhet, antingen så gillar man det eller inte, men jag tycker inte att det är för mkt begärt att begära detsamma då? Eller? Jag lever verkligen efter att man ska behandla andra så som man själv vill bli behandlad och visst- sanningen kan svida i  vissa fall, men hellre det isf.
Tycker iaf jag då som sagt....


Kommentarer
Postat av: Mija

Fy fan vad du är bra! Han är ett praktmiffo den där karln, men jag tycker du är bäst som är ARG istället för ledsen, visst, det är du säkert också, men låt ilskan ta över istället så går det lättare att gå vidare. Ilska är en känsla som går över snabbare än sorg.

Me loves you! <3

2010-02-12 @ 12:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0