Ciao bella

Underbaraste helgen på länge spenderades med mina tjejer och jag kan knappt komma ihåg när jag hade så kul sist, men jag gissar att det var sist vi hade vår helg.. Supermysig fredag med fika hos M, sen åkte jag och S hem till A och hade mys-middag och drack lite vin. På lördageb blev det shopping och mysfika i gamla stan och då kom M in också, sen hem till A och byta om, äta middag och dricka drinkar för att sedan gå ut och dansa så fötterna gjorde ont. Lovely! Träffade en mkt snygg italienare och en ganska söt vakt ute också så här ska dejtas, iom att "the italian stalion" åker hem igen så kan man ju faktiskt träffa båda (tror dessutom att mr.security var gift).
Så på fredag kväll är det jag som dricker kaffe med en itailienare i sthlm. Myspys! :)


Kollade upp dumturken från i somras på nätet och kollade då även upp en annan man, och guess what: dom båda är GIFTA!?!!! Jag blev så jäääävla less.... Tur att man inte är så dum som dom önskar så att man har vett nog att avsluta saker och ting iaf, men jag önskar att jag kunde få träffa E åtminstone och bara spotta på han ochj ge han en riktig örfil. Jävla kurva e vad han är.

Men nu skiter jag i dom, ville bara få ur mig det så att jag kan gå tillbaka och läsa om det sen när jag kanske har ett svagt moment.. Haha..  Nu ska jag fortsätta le över helgen som var och skratta lite åt italienarns sms som han försökte skriva på svenska ;) söta!

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Tack så mycket! :D



Men varför går d inge bra för dig då?

2010-02-09 @ 07:56:41
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha fyyyy fan,ja d e fan inte lätt ibland.

Men du ska se att vinden nog vänder snart,efter regn kommer solsken som man säger ... :D

2010-02-09 @ 18:14:53
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

ja d får vi verkligen hoppas!

2010-02-09 @ 21:48:31
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0