All in!

Nu har vi spikat det jag och Mr Italian guy, på fredag är det date dags för oss.. Det ska faktiskt bli riktigt nice, det var ju ett tag sen man var på date på riktigt och han verkar verkligen mysig, skickar söta sms som man knappt kan läsa (men jag har ju erfarenhet från turre-land så jag fattar ju ändå;) ).
Vi får se hur det går, men känns bra och nu har jag ännu en sak att se fram emot vilket är välkommet också.

Imorgon kommer min fina morfar hem från sjukhuset iaf och det känns både bra och dåligt. Bra för att han får vara hemma där han ju faktiskt vill vara, men dåligt för att jag kommer att vara så sjukt orolig iom att han bor och lever ensam nu.. :s Svår matematik...

Och på fredag är det begravnig också för min AG´s morfar, har kollat om jag ska komma men det ville hon inte, men jag är ev ledig på fredag så om hon ångrar sig så är jag där. Mitt hjärta värker verkligen för henne och jag hoppas att det kommer gå bra <3

Nu ringer "min" italienare så nu ska jag prata med honom innan jag fortsätter jobba... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0