there is a hole in my soul

Idag är jag ledsen och har ont i hjärtat. Jag har bråkat med Generalen och jag vet inte om det är jag som överreagerar eller vad problemet är men nu har det eskalerat och jag vet inte om vi kommer kunna fortsätta vara vänner mer, men gudarna ska veta att jag precis gjort mitt sista försök och om han inte tar min hand nu när jag sträckt ut den så får det vara för jag orkar inte mer. Jag vill inte att mina vänner ska framkalla de här känslorna hos mig för det räckte med att jag hade dem som ung och jag vet att han inte gör det medvetet. Men nevertheless så gör han det.. Hoppas vid gud att det löser sig och att vi kan fortsätta vara vänner för jag mår så bra i den människans sällskap när han inte beter sig så som han gör just nu...

Anyway. Sitter i (skam)kuren på jobbet och ska sitta här och ruttna fram till 22, ska eg jobba samma tid imorgon och på osdag men onsdagen har jag lyckats få bort och nu jobbar jag på att få bort morgondagen också. Skulle vara skönt att få ledigt så att jag kan få det gjort som jag måste göra och så att jag hinner handla klart julklapparna jag måste köpa innan det är Julafton för jag har vart ute och slagits (med främst karlar) på julafton förr i hopp om att hinna köpa julklappar och det är Inte roligt alls.
Så var lite bussiga på denna skitdag och håll tummarna för att jag lyckas få bort min tisdag och onsdag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0