surpuppa janet är i farten

Har en liten f-tta på jobbet som kommer in, ger attityd och får attityd tillbaka och det kan hon inte hantera tydligen så hon gick hem. 06.20 gick hon efter att ha vart på plats i 20min och dessutom så stängde hon inte ens sin position eller mötte någon och sa det face to face. Nejdå hon skickade sms och berättade att "jag måt för dåligt för att jobba, jag går hem nu". Svarar inte när  man ringer och meddelar chef efter EN timma... Jävla h-runge!!!!
Inte nog med det, dessutom hade datorerna knasat igår så det var massa jobb som låg och väntade på mig imorse så nu har jag sjukt mkt att göra och jag kommer dessutom att sitta helt ensam i 1,5 timma om en liten stund. Just precis vid den tiden som det brukar vara mest att göra över disk, per telefon och e.mail med andra ord. Oh the joy... 

Nä idag är än så länge Inte en bra dag men som tur är så älskar jag mitt jobb och mina kollegor (ja alla utom Malin som gick hem då) så det kommer bli bättre sen.. Om inte annat så blir det väl bra kl.15 när jag får ta med mig min fina J från jobbet och åka hem till mig och baka julgodis.
Later gates! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0