om 6 timmar är det god jul!

För då slutar jag jobbet och innan jobbet är slut så är julen inte god på riktigt ;) Men positivt: jag jobbar med F och vi har bytt julklappar, mina grabbar i garaget jobbar och vi både har haft och ska ha julmys på jobbet sen igen.
Negativt: jag jobbar och var tvungen att gå upp 05.45, 3 av 4 bilar går inte att starta pga kylan, många kunder är (konstigt nog) otrevliga och en viss bilgrupp har vi inte ens inne så minst 5 kunder kommer att ge utskällningar till oss idag.. Men vafan, jul är det ändå!
Längtar till 15 när jag får åka hem till familjen/släkten och äta julmiddag, busa med mina tjejer, pussa på min minikille, äta god mat och bara mysa och öppna paket.. Hoppas klockan går snabbt nu!

GOD JUL på er alla underbara <3


Kommentarer
Postat av: Emelie ~ Gravid till barn #1

God Jul!

2010-12-24 @ 11:08:26
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0