nytt år snart <3

2011 SKA bli ett bra år, det Måste bli ett bra år helt enkelt! Det ska bli det året som jag tar tag i det jag vill, kämpar för det jag strävar efter och det året som jag kommer att låta by gons be by gons samtidigt som jag lär mig att öppna upp mig mer för människor i min närhet.
Jag har faktiskt stora förhoppningar inför nästa år och jag hoppas att de infrias, men samtidigt så är det som jag sa till min kärra väninna M häromdagen när vi (5 högljudda juggar)började diskutera (läs bråka) om livet: Det är Vi själva som sätter gränserna för vad vi kan och vad vi inte kan. Ingenting är egentligen omöjligt, det handlar mer om vad man är villig att offra/låta stå tillbaka för att komma/nå dit man vill. 2011 är det året som jag inte ska låta mig själv stå ivägen för det jag verkligen vill. Jag känner mig full av liv, kärlek, glädje och allt annat positivt just nu och den känslan ska jag ta med mig in i nästa år. Taggad? Som fan!

Men idag är jag dock otaggad till tusen, jag har sjukt ont i ryggen och mitt Ben ska vi inte ens prata om! Har en ischiasnerv som ligger i kläm så jag har inte sovit ett skit inatt pga smärta, har tagit värktabletter som inte hjälper ett skit och dessutom så jobbar jag till 15 och ska därefter bort så jag kan inte ens ligga och försöka sova/tycka synd om mig själv. Men satan vad ont det gör och jag vet knappt om jag ska skrika eller gråta, vill dessutom halvt slå ihjäl kunderna som kommer in eller ringer bara för att de stör mig i min smärta.. Haha, jag är verkligen en psykstina idag och det blir inte bättre av att mensen är på väg.. Men men..

En sak jag gillar: Jag köpte klädur igår så nu får jag leva på nudlar eller mamma och pappa ett tag men det var det såå värt! Köpte två "jackor" jag velat ha länge på Gina, en sjukt snygg spetsklänning och ett par grymma pumps. Och än är jag inte klar helller för jag har ett presentkort på HM att utnyttja, I love mellandagsreor! Wohoooo!

Om vi inte "hörs" innan: GOTT NYTT ÅR! Hoppas 2011 blir fint och fyllt med <3 för er alla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0