nä men om man skulle ta och köra en lista igen då?

I brist på annat eftersom jag ruttnar bort litegrann på jobbet just nu.. Hittad via Google. 

Fem st. SKULLE:

Skulle du vilja vara längre?
Nej, men några cm minus skulle inte skada.
Skulle du vilja väga mer?
Hahaha! NEJ
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Om han gjorde slut pga att han inte hade känslor så finns det inget att bli arg för, shit happends så jag skulle nog snarare bli lite ledsen i ögat. Men om han hade ljugit/vart otrogen osv så ja, då skulle jag bli jävligt pist.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Om det var Vin Diesel eller Lenny Kravits så  Hell to the yeah!
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nu: Nej

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Japp (bonus info: ett i taget tom ;))

Kan du slicka dig på näsan?

Nej

Kan du kolla i kors med ögonen?

Japp

Kan dina föräldrar lita på dig?

Ja

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Haha, det beror lite på om jag är med nån. Men ja jag har inga problem med tystnad.

Kan du vara på fest utan att dricka?

Jag är i stort sett alltid på fester utan att dricka.

Kan dina vänner lita på dig?

Ja.

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Nej

Kan du suga?

På en klubba? Halstablett? Glass? Jag passar på denna..

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Klart att jag kan. Jag vill oftast inte det bara ;)

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Tyvärr - ja.

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Ja, många ggr. Men bäst av allt- de visar det <3

Har du ett syskon?

Nej. Jag har TVÅ <3<3

Har du varit full den här månaden?

Ja på jobbets julfest.. Och på kryssningen som jag tror var denna månad?

Har du någonsin haft sex med någon?

Ja

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Såklart. Tex alla de ggr man frågat om vad man ska få i juklapp/present osv :)

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Nej, de är ett bra tidsfördriv
Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej inte den senaste timmen

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Ja

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Ja
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Enligt mig har jag inte haft nåt förhållande. Men annars: ja.

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Tanken har säkert funnits på hur det är, men inte som i att jag vill testa.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Nej.

Har du haft sex med mer än tre personer?

Ja

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nej


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Jag har flera :D Men mina absolut närmsta är: M, S, Generalen, kussen

Vem älskar du?

Familj, släkt, vänner. Och en annan jävel som jag hatar samtidigt..

Vem hade du senast sex med?

Mr.B

Vem vill du bli full med?

Min M för det var sjukt längesen! :)

Vem är den bästa artisten?
Död nu men still: Bob Marley

Vem pratade du senast i telefon med?

Min turre på jobbet.

Vem har du en liten crush i?

Curly fortf.

Vem är snyggast i världen?

Ja vem är snyggast i världen?

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Min familj får dela.

Vem är snällast i världen?

Min baby-M som är nyfödd och därmed den enda jag vet som inte sagt/gjort en enda dum sak än ;)

Vem är din bästa kompis?

Har jag ju redan svarat på och jag har inte ångrat mig än.
Vem vill du prata med?

S.

Vem sov du med senast?

Min mamma för jag sov hos henne i natt :)

Vem såg du full senast?

Haha, hela mitt jobb!

Vem vet allt om dig?

Jag. Syster, M, S, och kussen vet dock väldigt mkt de med.

Vem kysste du senast?

Mr.B

Vem kramade du senast?

Lilla K på mitt jobb.

Vem kan berätta allt för dig?

Jag hoppas att min familj och mina vänner känner att de kan det.
Vem kan du berätta allt för?

Mina närmsta.
Vem hatar du?.
Samma person som jag älskar.

Vad blir ditt namn baklänges?
ettenaeJ
Har du gjort en snöängel i år?
Nej.
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? 
Några timmar på akuten för ett par månader sen.
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Jag vet inte...
Tycker du att sengångare är söta?
Efter att ha jobbat med en kille som liknar Sid i IceAge så blir svaret Ja! haha
Har du någon gång testat karate?

Nej.
Första sporten du gick på?
Kommer inte ihåg. Räknas gymnastik? Annars var det antingen handboll eller fotboll.
Minimorötter eller pommes frites? 
Minimorötter. Potatis är skitäckligt.
Vad längtar du mest till just nu?
Sommar och ledighet. Fast mest tills i feb.då min S kommer hem en sväng <3
Hur gammal har du tänkt bli? 
Haha, jag har inte tänkt så mkt på det. Men förhoppningsvis gammal.
Har du haft vattkoppor? 
Ja.
Vad drömde du inatt? 
Minns inte det faktiskt..
Vilken tv-serie är bäst?
Sex and the city var bäst. Numera är det nog CSI och en annan krim som jag inte kommer ihåg vad den heter..
Vad åt du senast?
En juggerätt som jag gjorde till jul (pita)- nomnom!
Höga eller låga strumpor? 
Just nu Höga som fan så man inte fryser!
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att aldrig våga älska igen pga alla dåliga erfarenheter.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
I brist på annat ja.
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Vitt och brun-mönstrat
Bikini eller baddräkt?
Bikini. Funderar dock på Burka 2011!
Snyggaste läraren?
Ojoj, Greken som var gympalärare i gymnasiet!
Är du mörkrädd?
Ibland.
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Hahahaha.. Ja! ;p
Riktig gran eller plastgran?
Hos mig- Plast.
Tänt eller släckt när du ska sova? 
Släckt
Godaste drickan till frukosten?

Vill du bli president?
Nej.
Har du spelat tjej i en teater?
Ja. I skolan spelade jag psycho-bitch i en teater :)
Duscha eller bada?
Duscha.
Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja.
Hur tar du dig till jobbet?
Med min fina blåa ferrari Dragan (hyundai alltså).
Har du någonsin sminkat dig som punkare?

Sjunger du på toa?
I duschen om det räknas.
Vilken färg har din jacka?
Svart.
Använder du långkallingar? 
JA. :D
Är du höjdrädd?
Japp
Vilket land vill du åka till?
Mitt drömresmål: Jamaica. Men jag vill åka till många länder..
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Min turre T på jobbet sa nåt som fick mig att grava nyss, han är grym!
Vad ska du göra NU?
Svara färdigt på frågorna?
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja när vi ses/hörs.
Har du sett din bästa vän gråta? 
Ja.
Vilka vitaminer åt du när du va liten? 
Ingen aning.
Vad åt du senast?
Har inte ätit sen jag svarade på frågan nyss.
Har du fått någon komplimang idag? 
Ja en kund gav mig en komplimang nyss! :)

Har du varit med i en rättegång?

Ja
Är du polare med grannarna?

Nä men jag hälsar.
Vilka språk talar din mamma? 
Svenska och engelska.
Vilka länder har du bott i?
Sverige.
Senaste piercingen?
Öronen?
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Inte så länge sen
Gay?

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Ja, för massa år sen.
Har du äggat ngn?


Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej
Suger det här?
Nä inte direkt.
Har du varit på stranden?
I augusti senast. Jag saknar!
Har du haft en stalker?
Haha, en telefonstalker har jag haft.
Minns du din/dina musiklärares namn?
Har bara haft två och de minns jag.
Hur bra är din syn?
Jävligt bra med linser och/eller glasögon.
Har du varit på ett party?
Ja
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Nej tack.
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
Vem är du?
Har du varit utomlands?
Ja
Har du sett din bästa vän naken? 
Japp.
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
So far. Min systers och min kusins.
Var är dina syskon just nu?
Storebror i en bil på väg till Karlskoga och storasystrer hemma med bebis.
Vad var den senaste drömmen du drömde?

Minns inte nu.
Vilken tid gick du upp i morse?

05:46
Vad ska du göra i helgen? 
Helgen är slut nu.. :(
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? 
God juuuul Janet! Ha ett underbart firande! Kram kram
När va du riktigt sjuk senast?

Kommer inte ihåg.
Vem är den senaste kändisen du tog på?
Tog på? Haha
Vad finns i din bakficka?
Ingenting.
Har du färglinser?
nope.
Vad gjorde du kl 2 inatt?
sov.
Vad är det första du gör på morgonen?
stänger av larmet.
Vad ska du göra efter det här?
Jobba.


Så. Nu ska jag jobba. Heipa!


Kommentarer
Postat av: Sara

Roliga frågor det där... eller.. jag gillade "vad skulle du säga om jag var kär i din bror? -Vem är du?" hahahaha! Det gjorde min morgon! :P

Tar åt mig av bästa-vän-frågorna btw ;) Men jag kom att tänka på en sak.. Har du sett din bästa vän gråta. Mig har du verkligen sett skratt-gråta haha, men ledsen-gråta? hmm, fundersam..

Puss på dig babe <3

2010-12-30 @ 11:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0