morgonångest och tisdagsmöte

Godmorgon!

Inte direkt pigg och jag inser mer och mer hur opassande det är för mig att jobba 06-15 då jag är helt slut på kvällarna, men erkännas skall dock att det är jäkligt skönt att vara hemma strax efter 15 och ha hela dagen på sig att göra saker. Idag är det möte på jobbet från 14.30 och framåt så idag kommer jag att vara hemma lite senare men sen ska jag och mamma åka till ÖB och handla lite saker ocg efter det ska jag soffhänga, imorgon ska jag hem till min minikorv och krama och pussa på honom och på torsdag ska jag baka julgodis tänkte jag. Marshmallows, rischoklad, mintkyssar, wienernogat och ev lussekatter står på schemat och förhoppningsvis så ska jag hinna med att laga lite middag och pynta balkongen också. Men det som inte hinns med då får fixas på fredag för då är jag ändå ledig och hinner med massa saker. Längtar som Fan tills på torsdag så att jag har hela 3 dagars ledighet! Så sjukt nice :) Har som skönt är inte planerat så mkt då heller mer än att försöka träffa vänner, familj och bara slappa.
Nu ska jag ta mig lite kaffe och försöka vakna till liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0