im sorry karma..

Två timmar kvar på jobbet.. Inte en enda kund kvar, inget telefonsamtal att ringa, internet varvat ett antal ggr, gps´er räknade, kaffemaskinen rengjord, fakturering avklarad, sortering färdig den med. Såatt japp, allt är klart på jobbet och nu är det bara till att sitta av tiden med lite musik och en bok av Marian Keyes- "En förtjusande man". Lättförtjänta pengar absolut, men fan vad ruttet att bara sitta still utan att kunna göra nåt och utan att få lämna området..  Välkomna gott folk till en lördag på arlanda hyrbilscenter!

Har sån grov ångest idag också bara för att jag vet att jag gjort saker jag inte borde ha, tänkt på nåt jag inte borde tänkt på och ältat saker som faktiskt ligger i det förgågna av en anledning. Tur ändå att jag har min snubbe på företaget brevid som smsar och förgyller min kväll litegrann nu när han inte kan vara här och prata med mig.

Nej, nu ska jag öppna min bok, dricka lite fanta och äta lite godis.. Det blir inte bättre än man gör det till har jag hört. Puss å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0