i brist på saker att göra.. En lista!

Jag har Brutalt tråkigt i återlämningen och har dessutom 2 timmar och 0 bilar kvar in.. Spännande! Not! Blir hysteriskt uttråkad och dampar loss snart.. Men on the good side: my general och jag har pratat lite, dock så mår jag piss för han har det överjävligt just nu och jag kan göra jack shit för honom mer än att lyssna och prata.. Men men, jag finns för det iaf och kommer alltid att göra sen får vi ta skiten och smällarna tillsammans. Men vi vet vart den andra står och vi har pratat ut litegrann så jag hoppas vi överlever det här tillsammans..

Iaf då så har jag hittat en lista och sysselsatt mig i säkert 5 min med den. Alltid nåt..

Vad har du för TV-kanaler?
1,2,3,4,5,6,MTV,8,9,Finska tv´n, TV4+  och nån/några fler men när jag har råd så ska jag ha MASSA fler!

Har du åkt moped någon gång?
Ja

Har du busringt någon gång?
haha, jajamensan!

Har du fått felparkeringsböter?
Ja och jag grät som ett barn och kände mig Jätte olaglig! Hade precis fått körkort när det hände.. :(

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Hell to the no! Vill jag ta livet av mig så finns det andra sätt som är nere på marken.

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
USA. New York och Detroit.

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Simpsons och Family Guy.

Kan du alla orden i nationalsången?


Badkar eller duschkabin?
Duschkabin

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Vet inte ens vilka filmer jag kollat på senaste månaden iom att jag sällan kollar på film.. Men jag och J såg en film i helgen där de dansade och hade sig. Den var bra :)

Chips eller popcorn?
Popcorn. Helst med dipp till!

Vilken färg på läppstift använder du?
Om och när jag använder så är det rött.

Apelsin- eller äppeljuice?
Äppel.

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Det var julbord med mina kollegor och vi åt.. Dadadadaaaaaa: Julmat (blä btw)

Favoritchoklad?
Marabou. Sweizernöt eller frukt och mandel. Eller apelsinkrokant. Eller naturell. Eller.......

När röstade du senast?
När det var val senast. Några månader sen  va?

När åt du en hemodlad tomat sist?
Jag kommer inte ihåg

Har du vunnit en prispokal någon gång?
Jadå. Nån gång.

Klarar du att tanka själv?
Japp. Men om jag lyckas skaffa kille/sambo/man så ska han få göra det ist.. Moahaha..

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
Inte vad jag vet..

Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola

Vad var det senaste du handlade?
Lövtunn bit (färdigrätt) och en mer apelsin. Matlåda :)

Har du kräkts offentligt?
Det hoppas jag verkligen inte!

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Ja

Har du ringt något betalnummer?
Haha ja

Kan man vara vän med sitt ex?
Det kan man absolut

När besökte du ett sjukhus senast?
Nyligen när min baby-M föddes <3<3<3

Hade du mycket hår som liten bebis?
Japp

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
"Hej du har kommit till Jeanettes telefon, jag kan tyvärr inte svara just nu men lämna ett meddelande så hör jag av mig så fort jag kan. Tack hej"

Vad har du i din väska?
Tamponger, plånbok, mobiler, mobilladdare, pennor, lösa mynt, papper, almanacka, linsvätska, linsfodral, glasögon, binda och massa mer junk.

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Duschar

Vad är du tacksam för idag?
Min familj, vänner, arbetskollegor, hälsan m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0