He puts a smile on my face

Har haft värlsens kanske bästa helg och nu är jag lite på små rosa moln och svävar.. Var på julbord/bowling och party med jobbet i lördags och hade så sjukt kul, det var verkligen så lyckat och alla hade hur kul som helst och höll ihop hela tiden. Bilder kommer sen ;)
Gårdagen var jag hos min bror m.fam och firade min svägerska som fyllde år och sen åkte jag hem, gjorde i ordning mig och åkte på date med piloten. Det var den kanske bästa daten ever och jag är fan nästan kär i den här killen redan, har inte känt såhär sen jag träffade dumfan och det känns så jävla bra. Även om det skiter sig så känns det bra att veta att jag ens kan känna såhär, så jag är en happy bunny just nu!
Vi gjorde dock inget speciellt på vår date, skulle ha åkt och fikat på söder men hittade inget bra café så vi åkte hem till honom och hängde i hans lägenhet, och bara snackade om allt och inget och ja, lite pussar och kramar blev det kanske men det var perfekt. Han är verkligen allt jag trodde och mer och jag hoppas att det kanske går bra för mig den här ggn, håller tummarna iaf.. Lägenheten hans är också fin, liten är den men när han väl fått ordning i den ordentligt så kommer den säkert att vara supermysig och han har en fantastisk utsikt. Me like!

Ahja, sitter på jobbet nu iaf med bästaste T så nu ska jag snacka lite med honom och sväva runt på mina moln ett tag till. Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0