gott nytt år!?!

Idag är sista dagen på det här året. Lyckan sitter som den ska, förväntningarna på nya året är höga och lättnaden inför att få börja om på helt ny kula sitter där den ska den med. Sweet! Inte alls mkt att göra på jobbet, 17 bokningar totalt och jag och min kille T har redan gjort alla kontorssysslor som vi kan göra. Med andra ord: Det händer inte ett skit och jag Älskart. Vi sitter och läser bloggar/nyheter och snackar skit och dricker kaffe ist och om man nu ska jobba högtider så tycker jag att det är precis såhär det ska vara.
Idag efter jobbet blir det till att åka hem och byta om, sen åker jag, mamma, pappa, syster, systers man och baby-M hem till min bror med familj för att äta middag och bara mysa in det nya året för imorgon blir det jobb igen och dessutom så känner jag mer för att vara med familjen än att vara ute och festa..
Imorgon blir det jobb 08-14, sen hem och storstäda för på söndag efter jobbet så kommer mina tjejer hem till mig för att äta och bara mysa. Så sjukt nice och jag längtar som f-n! <3

Hittade en lista på Rebeccas blogg som jag "lånade" som ett avslut på året:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Ja, inte nåt jättestort direkt men små skitsaker typ..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
-
Jag kommer inte ens ihåg om jag gav nåt?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Ja 2st vänner till min syster men de räknas som mina de med.

4. Dog någon som stod dig nära?

- Nej tack och lov inte i år.

5. Vilka länder besökte du?

- Turkiet.

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
- Ja

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

- Den 4 November då min systerson föddes <3

8. Vad var din största framgång 2010?
- Att jag trivs på jobbet och att jag insett en del privata saker.

9. Största misstaget?
- Curly

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

- Ja litegrann.

11. Bästa köpet?
- Skinnjackan och vinterjackan från Ullared.

12. Vad spenderade du mest pengar på?

- Lägenheten

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

- Ja.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

- Oj det är så många så jag vet inte.. Men en som sitter fast är Bom Bom Pow som man hörde i precis Alla taxibilar i Marmaris! haha

15. Är du gladare eller ledsnare nu jämfört med tidigare i år?
- Jag vet inte. Jag vill gärna tro att jag är gladare iaf.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Mycket.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Jag vet inte faktiskt..

18. Hur tillbringar du Nyår? 
- Med min familj <3

19. Blev du kär i år?
- Nästan

20. Favoritprogram på TV?
- CSI, Criminal Minds och Fångarna på fortet! Haha

21. Bästa boken du läste i år?
- Twilight Saga böckerna.

22. Största musikaliska upptäckten?
- Vet inte.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

- Allt.

25. Något du önskade dig men inte fick?

- Nej.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
- Jag hade mina tjejer på middag och mys.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Japp.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

- Janet-ig.

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Samma som alltid: Vin Diesel

30. Vem saknade du?

- November och December saknade jag S. I övrigt saknade jag mest såna som inte finns med mig i livet längre.

31. De bästa nya människorna du träffade?
- Måste nog säga J på mitt jobb.. I love her!

32.
Hur ser det ny året ut?
- Det ser bra ut! 2011 ska bli grymt :D


Slänger upp bilder på mig och en kompis från nyår 2007/8(?) tror jag att det var..
GOTT NYTT ÅR! Hoppas det nya året bara ger er alla kärlek och fantastiska saker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0