fredagsmys? yeah... sure!

Visst ska jag mysa ikväll men inte på det sätt jag kanske hade önskat att jag skulle få mysa mer nu än innan och inte med den personen som jag kanske hade velat mysa med, inte bara idag utan även sen.. Men men.. Idag får jag Bättre mys, nämligen med min lilla lilla minikorv baby-M, ska hem till syster m.fam efter jobbet och pussas och kramas på min bebis som faktiskt blev hela 5veckor igår! Mosters lilla korv <3
Känner mig fortfarande sjukt låg och totalt becksvart men jag har klarat mig innan så det löser sig nu med säkert, så länge jag håller igång och inte är ensam för länge så klarar jag mig bra tycker jag. Tråkigt bara att jag helst av allt vill vara ensam mest hela tiden men samtidigt känner att jag inte vill det just för att det inte vore bra för mig. Mkt som pågår i huvudet just nu.. 

En sak är säker iaf och det är en sak som gör hela livet enklare just nu: Jag fullkomligt älskar och avgudar mina jobbarkompisar! Vad vore jobbet utan dem? De gör livet så mkt bättre under de timmar man sitter fast på jobbet.. <3<3<3

20min kvar till baby-mys!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0