en dag kvar!

Nu har jag snart avverkat 3 av 4 morgonpass så jag har bara den här dagen (som inte räknas) och imorgon kvar :D Så jäkla nöjd över det och jag hoppas att tiden går snabbt tills imorron kl.15 så att jag får vara ledig och sova ut sen. Men mest av allt just nu längtar jag tills imorgon när jag kommer hem, byter om till sköna kläder och en förkläde och får börja baka julgodis :)
Det ska bli sååå mysigt att få pyssla lite hemma och baka lite småsaker, dessa ska sedan förpackas lite fint och bli julklapp till moffisen och till tattis. Mys att få ge bort nåt som man gjort helt själv så jag ska passa på att köpa nån tråkig liten burk också och pynta den lite..

Är faktiskt på lite bättre humör nu också ska erkännas, smärtan och besvikelsen har lagt sig... Fast jag är fortfarande lite ledsen och bitter. Men vafan, om det nu är meningen att jag aldrig ska hitta nån bra kille så kan jag lika gärna fortsätta hänga med de gifta snubbarna. Sålänge det är på mina villkor och jag är ju inte gift. 
Eller. Så skiter jag i dem också. Nunna var det ja..
Nog babbel. En lista i brist på annat :

Nämn något som gjorde dig glad igår: Min lilla mysstund med pappa när vi kollade på handboll <3
Vad gjorde du kl 08 imorse: Stod i en jätterusch på jobbet och hyrde ut bilar och svarade i tel på samma gång.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kokade kaffe :)
Det sista du sa högt: You a mah sunshine all day man (på jamaicanska till min jobb-turre :))
Det senaste någon sa till dig: Yaa man you a mah sunshine too (från samma jobb kille)
Vad har du druckit idag: Kaffe och vatten
Vad var det senaste du åt: En chokladbit som vi fick i juklapp från Swedavia :) Nomnom
Vad var det senaste du köpte: Förmodligen nån maträtt i mat på jobbet skåpet (skamskåpet även kallat)
Vad är det för färg på din ytterdörr: Min ytterdörr är träfärgad
Vad är det för väder hos dig nu: SOL!!!! :D
Godaste glassmaken: Nougat eller cola
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tappat tron på kärlek helt. Åtrå däremot tror jag massa på.
Sover du tungt: Ibland
Drömmer du mardrömmar: Det händer till och från
Trivs du med ditt jobb: Nä jag Älskar mitt jobb <3
Favoritklädsel: Leggings, en schysst klänning/tunika och snygga skor eller stövlar
Favoritlåt just nu: Bruno Mars- Just the way you are (heter den så?)
Vad ser du om du tittar till höger: En tv med Europcar reklam
Vad gör dig glad just nu: Att jag har tre dagars ledigt efter imorgon
Vad ska du göra härnäst: Svara klart på listan
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Happy bunny
Favoritgodis: Lakritspulver!
Kläder just nu: Svart kjol, grön/gulrutig skjorta (vit grund dock), grön kofta, leggings och stövlar. Uniform alltså :)
Sommarplaner:? Usa och yugoslavien med papi och sen får vi se om jag går bananas också
Hur många kuddar sover du med: Har fem st i sängen men sover knappt ens med en
Spelar du något instrument: Haha. Nej.
Morgon eller nattmänniska: Natt, helt klart.
Vad är viktigast för dig: Att min familj och vänner mår bra och är friska.
Är du kittlig: Japp
Snarkar du: Fan också, ja tydligen så gör jag det ibland. Men jag har inte hört det själv så jag vettefan ;)
Stjärntecken: Leo
Äckligaste insekten: Spindel!
Längtar du mest efter just nu: Morgondagen och helgen

Så det var det ja. Nu fick jag lite jobb att göra så jag ska la pilla med det en sväng och sen blir det en liten lunch med grabbarna och min tjej här. Sääärlek åt dem! <3


Kommentarer
Postat av: Mija

Vill åsså ha juldodis. :(

2010-12-15 @ 14:23:55
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0